اخبار داغ

در سکوت نهادهای نظارتی؛

تبلیغ موبایل‌فروشی حامی باشگاه استقلال در اینستاگرام بلاگرهای استانبول‌نشین!

تبلیغ موبایل‌فروشی حامی باشگاه استقلال در اینستاگرام بلاگرهای استانبول‌نشین!
اسپانسر جنجالی و حاشیه‌ساز پشت پیراهن تیم فوتبال استقلال در اقدامی ناشایست، تبلیغات خود را به بلاگرهای استانبول‌نشین داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ عقد توافق‌نامه همکاری بین باشگاه استقلال و یک فروشگاه موبایل‌فروشی در استان مازندران که در ماه اخیر رخ داده، به تیتر یک حواشی بدل شده و البته که زمان پایان جنجال‌ها پیرامون این قرارداد هم‌چنان مشخص نیست.

پس از آن که در نظر نگرفتن شأن و پرستیژ باشگاه استقلال و هم‌چنین ارزش واقعی و معنوی برند این باشگاه بزرگ در عقد قرارداد با یک فروشگاه موبایل مورد توجه مدیرعامل و سایر مسئولان مالی این باشگاه قرار نگرفت، حالا حواشی جدیدی هم در این باره پدید آمده است.

این روزها مشخص شده که بیش‌ترین بُرد از این قرارداد نصیب مغازه موبایل‌فروشی بوده، نه باشگاه استقلال؛ چرا که گزارشات میدانی نشان می‌دهند میزان سود این فروشگاه پس از توافق با استقلال افزایش چشم‌گیری داشته و البته باعث دیده‌شدن فرد مالک هم شده است.

بیش‌تر بخوانید؛
یک فروشگاه موبایل در زادگاه مدیرعامل؛ اسپانسر جدید پشت پیراهن استقلال!

در همین باره باید گفت که مالک این مغازه موبایل‌فروشی اکنون در فضای مجازی به چنان فرد بلاگرگونه‌ای تبدیل شده که با وی درباره مسائل مالی و راه و رسم رسیدن به این نقطه مصاحبه انجام می‌دهند و در واقع وی بوده که از اسم استقلال استفاده کرده؛ نه باشگاه.

مهم‌ترین موضوع اما این است که این فروشگاه موبایل که رفتارهای مالی و اقتصادی‌اش شفافیت چندانی هم ندارد، اخیراً تبلیغات اینستاگرامی خود را به بلاگرهای استانبول‌نشین که هیچ سنخیتی با بیزنس موبایل و لوازم الکترونیکی ندارند، داده است.

در ادامه مشخص می‌شود که تبلیغات گسترده این موبایل‌فروشی توسط کسانی انجام می‌شود که هیچ‌گونه تبعیتی از قوانین نظام نداشته و به رفتارهای هنجارشکننانه در فضای اینستاگرامی مشغول بوده‌اند. برای نمونه یکی از این تبلیغات در زیر آمده است:

مشخص نیست نهادهای نظارتی اعم از حراست وزارت ورزش و جوانان، حراست باشگاه استقلال و حراست سازمان خصوصی‌سازی چگونه با توافق بین باشگاه پرطرفدار استقلال و یک موبایل‌فروشی هنجارشکن موافقت کرده‌اند.

اساساً معلوم نیست که آیا نظارتی بر روی چند و چون این قرارداد یا اصالت‌سنجی این فروشگاه صورت گرفته یا خیر. بی‌تردید تداوم این روند علاوه بر لکه‌دار کردن حیثیت یک باشگاه ملی و جریحه‌دار کردن عفت عمومی، عواقب بدتری را هم در پی خواهد داشت.

بیش‌تر بخوانید؛
مسئول سازمان لیگ: اسپانسرهای کوچک شاید بدهکاران بزرگ سابق باشند

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه