اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

آقای نادران بهتر بود به جای استعفا مشکلات مردم را پیگیری می کردید!

آقای نادران بهتر بود به جای استعفا مشکلات مردم را پیگیری می کردید!
در حالی خبر استعفای نماینده تهران از مسئولیتش افکار عمومی را غافلگیر کرده است که تنها چند ماه از پایان این دوره چهارساله مجلس یازدهم باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی از روز گذشته خبر استعفای الیاس نادران، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به سوژه رسانه ها و فضای مجازی تبدیل شده است که تا پایان دوره چهارساله مجلس یازدهم کمتر از 4 ماه باقی مانده است.

وکلای ملت 4 سال پیش با وعده های اصلاحی، رای مردم را جلب کرده و راهی بهارستان شدند تا به عنوان نماینده تک تک ملت ایران، مشکلاتی که بخش عمده آن حاصل ناکارآمدی مجلس و دولت قبل بود را حل کنند. اما امروز در ماه های پایانی مجلس، خبر اعلام وصول استعفای یک نماینده از مسئولیتی که ملت بر عهده او گذاشته است افکار عمومی را غافلگیر کرد.

این روزها عمده ترین مشکلی که مردم از آن رنج می برند، مشکلات حوزه اقتصاد است، موضوعی که در تخصص علمی نادران است.

نادران در تمام چهار سال گذشته، در عضویت کمیسیون های اقتصادی مجلس بود، از کمیسیون تلفیق بودجه و برنامه هفتم توسعه تا کمیسیون جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی و در این مدت 74 پیشنهاد برای بررسی و تصویب در صحن علنی مطرح کرد.

رسانه ها علت استعفا و تحصن او را در مجلس، نحوه اداره جلسات علنی از سوی هیئت رئیسه اعلام کردند.

چرایی استعفا و تحصن از زبان نادران

نادران اما خود در تشریح انگیزه اش برای استعفا و تحصن اعلام کرد، هیئت رئیسه مجلس طرحی را خارج از نوبت در دستور کار قرار داده که به موجب آن نمایندگان امکان ارائه نامه‌های توصیه‌ای برای وام و اشتغال را داشته باشند که این موضوع در آستانه انتخابات مجلس، در رای آوری آنها تاثیر مستقیم خواهد داشت.

به گفته وی، هیئت رئیسه مجلس اجازه هیچگونه مخالفتی را با این طرح نداده و همین مسئله انگیزه ای برای درخواست استعفای وی از نمایندگی شده است.

حالا، اما افکار عمومی که برای حل مشکلات کشور، 4 سال پیش پای صندوق رای رفته و منتخبانی همچون الیاس نادران را راهی خانه ملت کردند، انتظار دارند پیش از اینکه نماینده منتخب آنها دست به استعفا و قهر از مجلس بزند، با روحیه ای انقلابی ضمن حراست از حریت و آزادگی مجلس، حقوق مردم را با جدیت دنبال کرده و در مسیر حل مشکلات قدم بردارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه