اخبار داغ

در برابر کودک کشی آشکار صهیونیست‌ها؛

چرا برخی از سلبریتی‌ها هنوز خفه خون گرفته‌اند؟!

چرا برخی از سلبریتی‌ها هنوز خفه خون گرفته‌اند؟!
برخلاف برخی هنرمندانی که در این روزها با استوری تصاویر دردناک کودکان و مردم مظلوم فلسطین با آنها همدردی کرده اند، بسیاری از سلبریتی ها ترجیح داده اند سکوت اختیار کنند و خفه خون بگیرند.

شبکه اطلاع رسانی راه دانا- مصطفی پورکیانی؛‌ در این ۴۰ روزی که از عملیات بزرگ «طوفان الاقصی» می گذرد، جنایات رژیم صهیونیستی بر مردم مظلوم فلسطین بر هیچ انسان آزاده ای پنهان نمانده و کمتر کسی وجود دارد که این همه وحشی گری و قصاوت را در حق کودکان بی گناه غزه ببیند و این ملعونان ابدی را نفرین و محکوم نکند؛ از مسلمان و مسیحی و صاحب هر دین و آیینی تا بی دین و اما آزاده، نمی تواند این سهم از جنایت را ببیند و آرام بنشیند و سکوت اختیار کند.

اما در کمال تعجب، برخلاف برخی هنرمندانی که در این روزها با استوری تصاویر دردناک کودکان و مردم مظلوم فلسطین با آنها همدردی کرده اند، بسیاری از سلبریتی های وقیح، نون به نرخ روز خور و وسط بازی که همیشه ادای اپوزیسیون می گیرند، ترجیح داده اند سکوت اختیار کنند و خفه خوان بگیرند و این همه درد و ظلم آشکار را نبینند!

حسین لامعی مستندساز و منتقد سینما در یکی از استوری هایی که این روزها به بهانه جنایات اسرائیلی ها علیه سلبریتی های می گذارد، نوشته است:«سال ۲۰۱۵ که داعش، در فرانسه، عملیات تروریستی انجام داد و ۱۳۰ نفر را به قتل رساند؛ شبش، صدها ایرانی رفتند جلو سفارت فرانسه در تهران؛ برگه های تسلیت زده و شمع روشن کردند و مقابل دوربین ها، «های های گریه کردند»... حالا که ده هزار شهروند فلسطینی کشته شده!!! که بیش از نیمی از آنها کودکند؛ آن جماعت کجایند؟!!! آنها که برای مرگ سگشان، پست می گذارند، چرا سر قتل هزاران کودک خفه اند؟! چرا؟ چون آنها گوسفندانی اند که توسط «مدیا»؛ اداره می شوند. هرچه جو مجازی باشد؛ گوسفندها همان گونه اند... جو مجازی بهشان حکم می کند: الان بخند! الان گریه کن!...»

به یاد دارم لامعی در یک استوری دیگری با همین مضمون با گذاشتن توییت «مل گیبسون» نوشت: «مل گیبسون بزرگ هم به میدون اومده و با گذاشتن ساعت شنی، به جای ستاره داوود روی پرچم اسرائیل، رک و صریح نوشت: «پایان اسرائیل نزدیک است»!!!

بله... غول های سینمای جهان همه بدون هیچ ترسی از «مافیای یهود»، دارن میان سر تا پای اسرائیل رو به لجن می کشن... اون وقت توی ایران، هنوز سلبریتی های ابله دهنشونو بستن، که نکنه یه مشت دوزاری فیک بهشون بگن: مزدور وسط باز حکومتی خودفروخته؛ تو از خودشونی و ...»

دنیای عجیبی است؛ در روزهایی که رژیم جعلی صهیونیستی با استفاده از همه توان اربابان آمریکایی خود، نسل کشی آشکاری را به راه انداخته اند و با بمباران بیمارستان ها، مدارس و دفاتر رسانه ای که خط قرمز همه جنگ های جهان است، آن روی وحشی گری و بی شرفی خود را به همه دنیا نشان داده اند؛ هنوز عده ای پیدا می شوند که در دفاع از آنها دهان متعفن خود را باز کرده و خضعبلات خود را در فضای مجازی دست به دست بچرخانند؛ باز بی شرف تر از آنها همان سلبریتی های ابله و دوزاری اند که ترجیح داده اند دربرابر این کودک کشی آشکار خفه خون بگیرند!

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه