اخبار داغ

مربیان تیم ملی چه گفتند؟!

تیموریان: ازبکستان از هنگ‌کنگ قوی‌تر است/ رضایی: نباید حریف را دست‌کم گرفت

تیموریان: ازبکستان از هنگ‌کنگ قوی‌تر است/ رضایی: نباید حریف را دست‌کم گرفت
دستیاران امیر قلعه‌نویی پیش از اعزام تیم ملی فوتبال به ازبکستان صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از عزیمت کاروان به ازبکستان، در برابر اصحاب رسانه به اظهارنظر پرداختند.

تیموریان: ازبکستان از هنگ‌کنگ قوی‌تر است

آندرانیک تیموریان درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران به مصدومیت کاپیتان این تیم اشاره کرد و اظهار داشت: علیرضا جهانبخش یکی از بازیکنان خوب و مؤثر تیم ملی ایران است که دچار مصدومیت شد. با توجه به شرایطی که بر اردوی تیم ملی حاکم است، همه چیز «اوکی» است و امیدوارم بازی خوبی مقابل ازبکستان ارائه کنیم.

وی در مورد اینکه دیدار با ازبک‌ها دشوارتر از بازی با هنگ‌کنگ خواهد بود، تصریح داشت: ازبکستان تیم بسیار خوبی محسوب می‌شود و در سازماندهی دفاع و حمله عملکرد خیلی خوبی دارند. ازبکستان به مراتب قوی‌تر از هنگ‌کنگ است و در تورنمنت کافا با این تیم بازی کرده بودیم. نقاط ضعف و قوت ازبکستان را استخراج کرده‌ایم و امیدوارم سه امتیاز بازی را بگیریم.

مربی تیم ملی ایران درباره اینکه کار ملی‌پوشان کشورمان همیشه مقابل ازبکستان سخت می‌شود، خاطر نشان کرد: تیم‌هایی چون ازبکستان و بحرین شبیه تیم ملی ایران بازی می‌کنند. ازبکستان تیم دست و پا بسته‌ای نیست و بازی سختی پیش رو داریم. امیدوارم با تلاش بچه‌هایی که بازی می‌کنند، بتوانیم بازی را ببریم.

عزیزی: حیف است به جام جهانی نرسیم

خداداد عزیزی پیش از سفر اعضای تیم ملی فوتبال ایران به ازبکستان، برای دیدار با تیم ملی این کشور در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ گفت: بازی بسیار سختی پیش‌رو داریم. آنها تیم خیلی خوبی دارند و در تورنمنت کافا به بازیکنان ما فشار آوردند. ازبکستان از خط حمله‌ای خوب بهره می‌برد و بازیکنان این تیم دوندگی بسیار بالایی دارند.

وی با ابراز امیدواری به اینکه شاگردان امیر قلعه‌نویی بتوانند توانایی خودشان را در تاشکند هم نشان بدهند، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم قهرمان جام ملت‌های آسیا شویم، باید همه را ببریم. کارمان سخت است، اما با دست پُر برمی‌گردیم.

مربی تیم ملی ایران در مورد نگاه خودش نسبت به جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ و جام جهانی ۲۰۲۶ تصریح کرد: خیلی به جام ملت‌های آسیا خوش‌بین هستم. هشت تیم از قاره آسیا به جام جهانی ۲۰۲۶ صعود می‌کنند و خیلی نامردی است که ما به این مسابقات نرسیم!

عزیزی درباره کنار گذاشته شدن احمد نوراللهی از اردوی تیم ملی ایران گفت: برخی مسائل انضباطی وجود دارد که سرمربی درباره آن تصمیم می‌گیرد.

رضایی: نباید ازبکستان را دست‌کم گرفت

رحمان رضایی پیش از اعزام تیم ملی به فرودگاه برای برگزاری بازی با ازبکستان، اظهار داشت: بازی خیلی سختی است اما اگر بچه‌‌های ما بازی خودشان را انجام داده و تمرکز کامل داشته باشند، می‌توانیم این تیم را در خانه خودش شکست بدهیم.

وی در ادامه عنوان داشت: به نسبت همه بازی‌های تیم ملی در این چند وقت این دیدار سخت‌ترین بازی ما است. البته با توجه به بازی‌ای که در فینال کافا با ازبکستان انجام دادیم، شناخت کافی داریم اما می‌دانیم تیم دونده‌ای است که بازیکنانش قدرت بدنی بالایی دارند. نباید ازبکستان را دست کم بگیریم و مقابل این تیم جای هیچ اشتباهی نیست‌.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه