اخبار داغ

هانی زاده در گفتگو با دانا:

قطع شریان حیاتی صهیونیست ها، ماشین جنگ علیه مردم غزه را متوقف خواهد کرد

قطع شریان حیاتی صهیونیست ها، ماشین جنگ علیه مردم غزه را متوقف خواهد کرد
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: در صورتی که توصیه رهبر انقلاب عملیاتی شود و صادارت نفت و گاز به رژیم صهیونیستی از سوی دولت های اسلامی متوقف شود، کشتار مردم غزه هم متوقف خواهد شد.

حسن هانی زاده کارشناس مسائل غرب آسیا، در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به توصیه رهبر انقلاب مبنی بر قطع شدن شریان و جریان حیاتی رژیم صهیونیستی گفت: رهبر انقلاب در جریان بازدید از دستاوردهای نظامی و موشکی هوافضای سپاه، سخنانی را مطرح کردند گه بسیار تاثیرگذار و راهبردی است.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب، رژیم صهیونیستی را یک رژیم آپارتاید تلقی کرده و رفتارهای آن در طول هفته های اخیر را مورد انتقاد جدی قرار دادند، ادامه داد: بعد از عملیات طوفان الاقصی و در طول هفته های اخیر، جنایات وحشیانه صهیونیست ها علیه مردم مظلوم غزه و کشتار زنان و کودکان باعث شد که بارها رهبری از دولت های اسلامی درخواست کنند که در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی واکنش عملی نشان داده و شریان حیاتی آن را قطع کنند.

این کارشناس مسائل غرب آسیا ادامه داد: سخنان رهبری ناظر بر این است که دولت های اسلامی به سرعت فروش نفت و گاز و هرگونه صادرات سوخت به رژیم صهیونیستی را قطع کنند.

هانی زاده با بیان اینکه صادرات نفت و گاز به رژیم صهیونیستی موجب شده که ماشین جنگی اشغالگران قدس علیه مردم غزه به کار گرفته شود، تاکید کرد: در صورتی که توصیه رهبر انقلاب عملیاتی شود و صادارت نفت و گاز به رژیم صهیونیستی از سوی دولت های اسلامی متوقف شود، کشتار مردم غزه هم متوقف خواهد شد.

این کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به اینکه رهبر انقلاب به دقت تحولات غرب آسیا را دنبال می کنند، خاطرنشان کرد: اظهارات ایشان درباره رژیم صهیونیستی عملیاتی است و می تواند مورد توجه کشورها و دولتهای عربی قرار گیرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه