اخبار داغ

دبیر کل مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس در گفت و گو با دانا مطرح کرد؛

خبرنگاران غزه در حال نبرد با غول رسانه‌ای صهیونیست‌ها هستند

خبرنگاران غزه در حال نبرد با غول رسانه‌ای صهیونیست‌ها هستند
حسین زکریائی درباره شجاعت خبرنگاران حاضر در غزه گفت: عملیات «طوفان الاقصی» همه آرزوهای صهیونیست‌ها را از بین برد و این‌ها نتیجه تلاش‌های خبرنگاران حاضر در این میدان است که توانسته‌اند دربرابر غول رسانه‌ای قدرتمندی مانند صهیونیست‌ها مقابله کنند.

حسین زکریائی دبیر کل مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره شجاعت خبرنگاران حاضر در غزه و غول رسانه ای صهیونیست ها که تلاش دارد مانع از بازنمایی حقایق غزه شود گفت: ماجرای نفوذ رسانه ای صهیونیست ها بر رسانه های دنیا بسیار پیش تر از عملیات بزرگ «طوفان الاقصی» بوده است که مطلبی انکارناپذیر است به این دلیل که وجود صهیونیست ها بر اساس رسانه پایه گذاری شده است.

وی ادامه داد: جمعیت اسرائیلی ها به عنوان یک رژیم غاصب تعداد بسیار قلیلی است، اما این ها با بازنمایی اخبار توخالی و پوشالی، همیشه این تلاش را داشته اند که به همه بگویند ما قدرت بلامنازع جهان هستیم و این فرض انکارناپذیر است که خبر و رسانه تاثیر بسزایی در جهت دهی افکار عمومی دارد. لذا صهیونسیت ها از این ابزار قدرتمند استفاده کرده و اینگونه خودشان را در همه جا بازنمایی کرده اند که ما قدرت نخست دنیا هستیم؛ درصورتی که عملیات «طوفان الاقصی» همه آرزوهای صهیونیست ها را از بین برد و این ها نتیجه تلاش های خبرنگاران حاضر در این میدان است که توانسته اند دربرابر غول رسانه ای قدرتمندی مانند صهیونیست ها مقابله کنند.

حسین زکریائی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار دانا مبنی بر دوره های آموزشی خبرنگاری در بحران که توسط این مجمع برگزار شده گفت: از سال های گذشته یکی از رسالت های مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس «آموزش خبرنگاری بحران» بوده است. چون اعضای اصلی و موسسین مجمع، خودشان از رزمندگان، خبرنگاران و رزم نگاران دفاع مقدس بوده اند، می توانند تجربیات و علم خودشان را به نسل جدید خبرنگاران این حوزه به درستی منتقل کنند و ما این وظیفه را برعهده گرفتیم و دوره های آموزشی متفاوتی با این موضوع برگزار کرده ایم و تلاش داریم تا دور جدید این دوره را با همکاری معاونت مطبوعاتی به سرانجام برسانیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه