اخبار داغ

بدرقه بازیکنان و کادر با بطری آب!

لیگ قهرمانان آسیا| شعار تماشاگران پرسپولیس علیه کادر فنی؛ «حیا کن، رها کن» به گل محمدی و درویش رسید

لیگ قهرمانان آسیا| شعار تماشاگران پرسپولیس علیه کادر فنی؛ «حیا کن، رها کن» به گل محمدی و درویش رسید
هواداران پرسپولیس که از شکست پرسپولیس برابر الدحیل و حذف از لیگ قهرمانان آسیا به شدت ناراحت بودند علیه بازیکنان و کادر فنی شعار دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آخرین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۲ بر یک مقابل الدحیل شکست خورد و از دور رقابتها حذف شد.

پس از پایان مسابقه، هواداران خشمگین پرسپولیس که از نتیجه به دست آمده به شدت ناراضی و عصبانی بودند، علیه یحیی گل‌محمدی و بازیکنان پرسپولیس شعار دادند. تماشاگران پرسپولیس شعار «بی‌غیرت، حیا کن، پرسپولیس را رها کن» علیه بازیکنان و کادر فنی سر دادند.

شدت عصبانیت هواداران پرسپولیس به حدی بود که گل‌محمدی و بازیکنان وقتی در حال خروج از زمین و رفتن به سمت رختکن بودند، از سوی هواداران این تیم با بطری آب و شعارهای تند بدرقه شدند.

علیرضا بیرانوند تنها بازیکنی بود که از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد. بیرانوند هنگام شعارهای اعتراض آمیز هواداران در کنار زمین ایستاد و دیرتر از سایر بازیکنان به سمت رختکن رفت.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس به دلیل حضور هواداران خشمگین پرسپولیس در بیرون از ورزشگاه ترجیح داد از استادیوم آزادی خارج نشود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه