اخبار داغ

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ ارتش: فرزندان کارکنان ارتش همواره عامل عزت و افتخار نیروهای مسلح بوده‌اند

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ ارتش: فرزندان کارکنان ارتش همواره عامل عزت و افتخار نیروهای مسلح بوده‌اند
امیر سرتیپ دوم نجفی با اشاره به این که فرزندان کارکنان ارتش همواره عامل عزت و افتخار نیروهای مسلح بوده‌اند، گفت: این نتایج در راستای توجه ویژه نیروی زمینی به اهمیت و جایگاه خانواده در زندگی کارکنان به دست آمده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر سرتیپ دوم اکبر نجفی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ ارتش در همایش تربیت و تعالی خانواده (عفاف و حجاب) کارکنان ارتش منطقه پرندک که به میزبانی قرارگاه عملیاتی این لشکر برگزار شد، همگرایی و انسجام خانواده‌های کارکنان را نتیجه توجه ویژه به عفاف و حجاب دانست و گفت: برپایی کارگاه‌های عفاف و حجاب، آشنایی با مفاهیم دفاع مقدس، برگزاری حلقه‌های معرفت، دیدار چهره به چهره با کارکنان و خانواده‌ها، شرکت پرشور کارکنان در نماز جمعه و جماعت کوی‌های سازمانی، برگزاری مسابقات ورزشی و... از جمله اقدامات انجام شده در جهت ترویج فرهنگ مقدس عفاف و حجاب در سطح کوی سازمانی لشکر ۲۳ نزاجا و یگان‌های تابعه آن است.

وی با بیان این که فرزندان کارکنان ارتش همواره عامل عزت و افتخار نیروهای مسلح بوده‌اند، اظهار داشت:  امروز فرزندان کارکنان نیروی زمینی ارتش در حوزه های مختلف به ویژه برنامه های قرآنی، علمی، ورزشی، فرهنگی و... دستاورد های بسیار خوبی را در کشور کسب کرده اند .

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه