اخبار داغ

کنعانی‌زادگان و مسیرهای همیشه اشتباه؛

سلسله رفتارهای غیرحرفه‌ای یک بازیکن؛ مدافعی که جای‌گیری درست را بلد نیست!

سلسله رفتارهای غیرحرفه‌ای یک بازیکن؛ مدافعی که جای‌گیری درست را بلد نیست!
مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس علی‌رغم نمایش‌های فنی قابل‌قبول در زمین فوتبال، هرگز در خارج از مستطیل سبز فرد قابل اعتنایی نبوده‌است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بی‌تردید کسی نیست که این روزها ماجرای ابطال مجوز واردات خودروهای لاکچری خارجی را نشنیده باشد؛ همان مجوزی که از سوی ریاست‌جمهوری به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال به علت صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعطا شد تا همه بتوانند ماشین‌های آن‌چنانی را بدون گمرکی به داخل مرزهای کشور بیاورند.

همان زمان هم که این رانت عجیب به ملی‌پوشان اهدا شد، سروصدای زیادی به‌پا کرد و حالا با ابطال آن هم اوضاع بهتر نشده. اگر چه دیوان عدالت اداری تصمیم صحیح و کارشناسانه‌ای را برای رد تبعیض بین فوتبالیست‌ها با سایر ورزشکاران گرفته اما هنوز تبعات یک اعطای نابه‌جا که بازیکنان را تبدیل به دلال‌های خودرو کرده، باقی مانده است.

محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از یک مصاحبه عجیب و حاشیه‌ساز، مقدمات هر گونه جنجال را به دست سایرین داد. از امیرمحمد یزدانی کشتی‌گیر گرفته تا محمدعلی گرایی و علی پاک‌دامن و ...؛ همه علیه وی و اظهارات صد میلیارد تومانی‌اش واکنش نشان دادند تا پس از این ابطال که جنجال و درگیری به اردوی پرسپولیس هم کشیده شد.

شایعات زیادی درباره درگیری بین علی‌رضا بیرانوند و محمدحسین کنعانی‌زادگان پیش از بازی با استقلال خوزستان شنیده شده و هم‌چنین بسیاری از بازیکنان دیگر ملی‌پوش هم بارها و بارها با شخص کنعانی‌زادگان درگیری لفظی پیدا کرده‌اند؛ چرا که این ابطال را ناشی از مصاحبه نابه‌جا و حاشیه‌ساز وی می‌دانند.

کنعانی‌زادگان بی‌تردید اسطوره رفتارهای نابه‌جاست؛ وی از بازی تیم ملی با ژاپن در جام ملت‌های آسیا 2019 گرفته تا بازی با ازبکستان در فینال تورنمنت کافا و چندین و چند اتفاق دیگر؛ همیشه یک بازیکن غیرمطمئن نشان داده و رفتارهای خارج از زمینش، بیش از بازی قابل قبول در درون مستطیل سبز مورد توجه بوده است.

حواشی این بازیکن دامن تیم ملی را هم گرفته و شنیده می‌شود که برخی بازیکنان از کادر فنی خواسته‌اند تا وی را به قطر نبرد؛ اتفاقی که مطمئناً تبعات زیادی را در پی خواهد داشت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه