اخبار داغ

پیکان صفر – فولاد صفر؛ نساجی 2 – هوادار 2؛ استقلال خوزستان 2 – مس 1؛ سپاهان صفر – آلومینیوم 1؛

لیگ برتر فوتبال| سپاهان 3 اخراجی داد، یک گل خورد و باخت!/ ساکت کماکان ساکت ماند!

لیگ برتر فوتبال| سپاهان 3 اخراجی داد، یک گل خورد و باخت!/ ساکت کماکان ساکت ماند!
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری 6 بازی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز نخست هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری 6 بازی در شهرهای مختلف کشور آغاز شد.

در تهران پیکان به مصاف فولاد رفت. پیکان در ادامه بازی های ملال آور خود باز هم در یک بازی سرد و بدون موقعیت مقابل فولاد متوقف شد تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.
پیکان صفر
گل:-

فولاد صفر
گل:-


نساجی بحران زده با سرمربی جدیدش از هوادار پذیرایی کرد که به تازگی سرمربی اش را برکنار کرده. دو تیم که با تغییر سرمربی خود دچار شوک شده بودند، در یک بازی ژرافت و خیز و پرگل امتیازات را تقسیم کردند. نیمه اول کامل در اختیار هوادار بود و 2 گل زد اما نساجی در نیمه دوم به بازی برگشت و 2 گل را جبران کرد.
نساجی 2
گل: امیرمهدی جان ملکی (79)، حسین زامهران (89)

هوادار 2
گل: محمد میری (8)، کریم اسلامی (45+4)


استقلال خوزستان در اهواز به مصاف مس رفت. میزبان در ادامه روند رو به رشد خود ابتدا در نیمه نخست با یک گل برنده به رختکن رفت. در نیمه دوم مس گل تساوی را به ثمر رساند اما استقلال خوزستان گل دوم را زد تا برنده از زمین خارج شود.
استقلال خوزستان 2
گل: محمود مطلق زاده (45+1)، علیرضا کاظمی (84)

مس رفسنجان 1
گل: میثم تیموری (74)


سپاهان مدعی در خانه با آلومینیوم مسابقه داد. یک بازی فیزیکی و خشن که بسیار جنجالی شد. در نیمه نخست اتفاقی رخ نداد اما در نیمه دوم سپاهان 3 اخراجی داد و آلومینیوم از 8 نفره شدن حریف استفاده کرد و گل برتری را به ثمر رساند تا با 3 امتیاز شیرین به اراک بازگردد.
سپاهان صفر
گل:-

آلومینیوم 1
گل: عارف حاجی عیدی (80)

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه