اخبار داغ

با برگزاری مراسم قرعه‌کشی در مقر AFC؛

لیگ قهرمانان آسیا| رویارویی سپاهان با الهلال در یک‌هشتم؛ قرعه مرگ برای طوفان زرد

لیگ قهرمانان آسیا| رویارویی سپاهان با الهلال در یک‌هشتم؛ قرعه مرگ برای طوفان زرد
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم پرستاره و متمول الهلال ریاض از عربستان‌سعودی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2024 - 2023 در مقر کنفدراسیون واقع در کوالالامپور، قرعه مرگ به نام تنها نماینده فوتبال ایران در این مرحله از ACL در آمد و تیم فوتبال سپاهان اصفهان در برابر تیم متمول و پرستاره الهلال ریاض از عربستان‌سعودی قرار خواهد گرفت.

تیم‌ها در مرحله حذفی 2 مسابقه رفت و برگشت مقابل هم انجام خواهند داد و رقابت‌های منطقه غرب و شرق به طور جداگانه انجام خواهند شد. 8 تیم برنده به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود خواهند کرد و در فینال نیز برندگان دور نیمه‌نهای در مناطق غرب و شرق با هم بازی می‌کنند. طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در شرق و دیدار برگشت در غرب برگزار خواهد شد.

ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی فعلی تیم فوتبال سپاهان سابقه سرمربی‌گری تیم الهلال در سال‌های گذشته را دارد و با این تیم به قهرمانی در لیگ روشن عربستان هم رسیده. دیدارهای رفت مرحله یک‌هشتم نهایی ۱۲ و ۱۳ فوریه ۲۰۲۴ (۲۳ و ۲۴ بهمن) و دیدارهای برگشت روزهای ۱۹ و ۲۰ فوریه (۳۰ بهمن و اول اسفند) برگزار می‌شوند.

برنامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی غرب آسیا به شرح زیر هستند:

نسف قارشی ازبکستان - العین امارات
الفیحاء عربستان - النصر عربستان
سپاهان ایران - الهلال عربستان
نوبهار نمنگان ازبکستان - الاتحاد عربستان

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه