اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی:

۹ دی‌ماه؛ آزمون ملت ایران در ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری بود

۹ دی‌ماه؛ آزمون ملت ایران در ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری بود
تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه آزمون ملت ایران در سال ۸۸ آزمون ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری بود گفت: متأسفانه بسیاری از خواص کشور در آزمون ولایت‌مداری مردود شدند درحالی‌که ملت بزرگ و بابصیرت ایران اسلامی در نهم دی‌ماه حماسه‌ای باشکوه دیگری خلق کرده و با سرافرازی و سربلندی از این آزمون بیرون آمدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جواد حسینیان با بیان اینکه یوم‌الله نهم دی روز تجلی ولایت‌مداری ملت ایران دانست و اظهار کرد: ملت ایران در حماسه عظیم و به‌یادماندنی نهم دی‌ماه با نه گفتن به سران فتنه و آری گفتن به‌نظام مقدس اسلامی، با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند. مردم در این روز بینی دشمنان داخلی و خارجی و سران فتنه را به خاک مالیدند.

تحلیلگر سیاسی با بیان اینکه در بررسی زوایای ماهیت حماسه نهم دی‌ماه ۸۸ می‌توان گفت نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است تأکید کرد: فتنه سال ۸۸ بی‌تردید بزرگ‌ترین فتنه‌ای بود که بعد از انقلاب اسلامی در کشورمان اتفاق افتاد و عوامل اصلی خارج‌نشین فتنه بر روی همه جریانات داخلی و خارجی مخالف نظام برنامه‌ریزی کرده بود تا نهایت بهره را ببرد.

وی با بیان اینکه حوادث و آشوب‌های خیابانی سال ۱۳۸۸ تنها یک فتنه نبود؛ بلکه آزمونی بزرگ برای ملت ایران بود خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران سال ۸۸ دو آزمون مهم و اساسی شرکت کردند خردادماه این سال با مشارکت بی‌نظیر در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کردند و کام همه شیرین شد؛ اما بلافاصله و خیلی زود دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با فتنه‌ای گسترده این شیرینی را به کام ملت ایران تلخ کردند.

حسینیان افزود: بازیگران داخلی این فتنه با توهم تقلب و صدور بیانیه‌های پی‌درپی هشت ماه تمام بخشی از مردم و جوانان را فریب داده و به تجمعات غیرقانونی و آشوب‌های خیابانی دعوت کرده و بر آتش این فتنه می‌دمیدند. تجمعات غیرقانونی و آشوب‌های خیابانی در فتنه سال ۸۸ باعث شد این فرصت از کشور و نظام سلب شود که در مجامع بین‌المللی از حمایت بی‌چون و چرای مردم از کشور و نظام بهره برده و اقتدار ایران اسلامی را بیش‌ازپیش به رخ جهانیان بکشاند.

عضو سابق شورای تبیین مواضع سازمان بسیج دانشجویی کل کشور تصریح کرد: با روشنگری‌های حضرت آقا کم‌کم غبار فتنه کنار رفت و مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی دست‌های مخملین پشت پرده فتنه را دیدند؛ اما وقتی دریدگی عناصر فتنه در هجوم به خیمه عزاداری حضرت سیدالشهدا و رقص و پایکوبی اراذل‌واوباش فتنه‌گر را در روز عاشورای حسینی مشاهده کردند بلافاصله به‌صورت خودجوش به میدان آمده و بساط فتنه‌گران را جمع کرده و حماسه‌ای جاودانه و بی‌نظیر خلق کردند.

وی با بیان اینکه آزمون دوم ملت ایران در سال ۸۸ آزمون ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری بود گفت: متأسفانه بسیاری از خواص کشور در آزمون ولایت‌مداری مردود شدند درحالی‌که ملت بزرگ و بابصیرت ایران اسلامی همان کسانی که ۲۲ بهمن سال ۵۷ را خلق کرده بودند در نهم دی‌ماه حماسه‌ای باشکوه دیگری خلق کرده و با سرافرازی و سربلندی از این آزمون بیرون آمدند.

حسینیان یوم‌الله نهم دی‌ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» در تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی ماندگار شد. در این روز تاریخی ملت بیدار ایران اسلامی، حماسه‌ای آفریدند و دشمنان خدا و اسلام را مأیوس و ناامید و قلب امام‌زمان (عج) و نایب بر حقش حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه ای (دامت‌برکاته) را شاد کردند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه