اخبار داغ

بازدید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از اردوی هاکی زنان؛

خسروپناه: هاکی یک ورزش ایرانی است/ اهدای یک چوب هاکی به میهمان ویژه توسط لژیونر تیم+فیلم

خسروپناه: هاکی یک ورزش ایرانی است/ اهدای یک چوب هاکی به میهمان ویژه توسط لژیونر تیم+فیلم
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از اردوی هاکی زنان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی امروز با حضور در جلسه تمرینی تیم ملی هاکی زنان، به گفت‌وگو با بهرام قدیمی رئیس فدراسیون، کادر فنی تیم ملی و بازیکنان پرداخت و بازدیدی از اردوی این تیم در آکادمی ملی المپیک داشت.

خسروپناه در جریان این بازدید اظهار داشت: افتخار می‌کنیم عضو این فدراسیونیم و در تلاشیم از تلاش‌ها تشکر و حمایت کنیم. ورزش باید در کشور تقویت شود؛ هم زنان و هم مردان. قدیمی بعد از شفیع، هاکی را رونق و توسعه داده. در شورای عالی انقلاب فرهنگی حامی ورزش هستیم.

وی افزود: به وزیر تاکید می‌کنیم همه رشته ها را دریابند و حمایت کنند. هاکی از ظرفیت بالایی برخوردار است و مقام بین المللی دارد. در شورا این حمایت را بیان می‌کنیم. تمام فدراسیونها و روسای آن اگر تقاضا کنند، در اردوها شرکت می‌کنیم. علاقه‌مند ورزش هستیم و باید ورزش را تقویت کنیم.

خسروپناه درباره هاکی بیان کرد: هاکی یک ورزش ایرانی است، مثل چوگان قدیم که روی اسب و زمینی داشته. ورزشی که از سنت ایرانی باشد را علقه بیشتری داریم. اردوی زنان و مردان را بارها شرکت کردیم و اولین بار نیست. در مسابقات آسیایی مسقط هم بودیم و رئیس کمیته اخلاق آسیایی را داریم. این ورزش یک ورزش ایرانی و اسلامی است و تمام اعضای بدن در آن فعال است. سلامتی جسم و سلامتی روح در یک راستا هستند. تصمیمات ما ناظر به رشته خاصی نیست و از همه حمایت می‌کنیم.

در پایان این بازدید زهرا بلوچ‌قرایی، اولین لژیونر تیم یک چوب هاکی را به خسروپناه اهدا کرد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه