اخبار داغ

مصلحت‌اندیشی برای سپاهان را درک نمی‌کنم؛

درویش: با گل‌محمدی صحبت می‌کنم/ به استقلال و سپاهان کمک می‌کنند ولی گور بابای پرسپولیس!

درویش: با گل‌محمدی صحبت می‌کنم/ به استقلال و سپاهان کمک می‌کنند ولی گور بابای پرسپولیس!
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: مصلحت‌اندیشی برای سپاهان را درک نمی‌کنم، به استقلال و سپاهان کمک می‌کنند ولی گورِ بابای پرسپولیس!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیرامون قراردادهای باشگاه سپاهان اظهار داشت: سپاهان می‌گوید پرسپولیس «هوادار متمول» دارد ولی آنها با حقوق بیت‌المال تیم می‌بندند. حرف مُفت را همه جا می‌شود زد چون سند و مدرکی لازم ندارد. 6 بازیکن سپاهان چرا در لیگ بازی کردند؟ چون ارتباط دارند و یک مسئولی با آنها خوب است؟! تعفنی فوتبال را گرفته که برای تمایل بعضی‌ها به ناکجاآباد کشیده شده است.

وی در ادامه بیان داشت: این مصلحت‌اندیشی فدراسیون برای سپاهان را درک نمی‌کنم، به استقلال و سپاهان کمک می‌کنند ولی گورِ بابای پرسپولیس! استقلال چون در بحران بود و سپاهان چون مصلحت ملی بود، اجازه دادند بازیکنان آن ها بازی کنند. همان زمان که ما به عنوان نماینده ایران در آسیا بودیم نامه زدیم و درخواست کردیم که کمی بیشتر از سقف خرج کنی که مخالفت کردند و یا درخواست کردیم که یک بازیکن بیشتر جذب کنیم که آن را هم قبول نکردند. چگونه می‌توانید باور کنید که سه بازیکن سپاهان قراردادهای خودشان در عرض چند روز فسخ کردند تا سه بازیکن دیگر بتوانند مجوز بازی بگیرند؟

مدیرعامل پرسپولیس درباره استعفای یحیی گل‌محمدی عنوان داشت:  ما هم از رسانه باخبر شدیم و بعد از آن هم اعلام کردیم مخالف استعفا هستیم. حتماً باید با او صحبت و مشکلات را اگر بتوانیم برطرف کنیم. نامه ای زده نشده و ما هم از طریق رسانه باخبر شدیم. بعد از بازی هم نتوانستیم با او صحبت کنیم و طی فردا یا پس فردا قرار می‌گذاریم تا صحبت کنیم.

درویش در پایان گفت: فسخ شرایطی دارد. او نامه‌ای نوشته بود که اگر این شرایط مهیا نباشد قراردادش را فسخ می‌کند که بخشی از آن بحث مالی هم بود که تا اندازه‌ای برطرف شد. ما هم از رسانه‌ها استعفای گل‌محمدی را شنیدیم. او دو روز پیش نامه داده و رسماً نفرات مدنظرش را به باشگاه اعلام کرده است. حالا شاید بعد از بازی هیجانی یا چیزی بوده که این حرف زده شده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه