اخبار داغ

آقا و خانم سلبریتی؛ " بی شرف بازی" حد و مرزی دارد!

آقا و خانم سلبریتی؛ " بی شرف بازی" حد و مرزی دارد!
سخن اصلی این متن با بازیگران، سلبریتی ها، ورزشکاران و هنرمندانی است که روزی برای به شهادت رسیدن کیان پیرفلک استوری و پیام تسلیت گذاشتند و حالا خفه خوان گرفته اند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی پورکیانی در یادداشتی نوشت؛ حادثه تروریستی دیروز کرمان، داغی تازه برایمان رقم زد، دیدن تصاویر کودکان، زنان و مادرانی که برای سردار دل ها به گلزار شهدای کرمان آمده بودند، اما خود غرق در خون و آسمانی شدند، هر ایرانی با شرف و با غیرت را غرق اندوه، خشم و نفرت از بانیان این حادثه شوم می کند.

اما از همان دیروز برخی حرام لقمه های فضای مجازی زیر تصاویر و پست های تسلیت مردم، شروع به گذاشتن کامنت های تمسخر و شادی کرده اند که نه می شود نام آنها را ایرانی گذاشت و نه حتی انسان! بلکه آنها حیوان هایی هستند که از غرق به خون شدن کودکان بی گناه و معصوم اظهار خرسندی می کنند و بزودی منتظر تودهنی سنگین ملت باشند.

اما سخن اصلی این متن با بازیگران، سلبریتی ها، ورزشکاران و هنرمندانی است که روزی برای به شهادت رسیدن کیان پیرفلک استوری و پیام تسلیت گذاشتند و حالا خفه خوان گرفته اند!

هنرمندی که روی خون بی دفاع ترین مردمان ایران غیرتی ندارد و خودش را "با شرف" خطاب می کند و حالا می خواهد سکوت کند، بداند که دارد با خون کودکان و زنان و مردان شهید کرمانی، کاسبی می کند و این حرام لقمه ها، بی شرف تر و بی وطن تر از کسانی هستند که ادعای اپوزیسون دارند و حرفشان را می زنند!

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه