اخبار داغ

حاشیه های بازی ایران – بورکینافاسو؛

افتتاحیه زمین چمن توسط تفتیان/ استقبال خوب کیشوندان+عکس و فیلم

افتتاحیه زمین چمن توسط تفتیان/ استقبال خوب کیشوندان+عکس و فیلم
چمن هیبریدی زمین استادیوم المپیک توسط دونده سرعت ایران افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی ایران در بازی دوستانه در کیش به مصاف بورکینافاسو رفت. این بازی حواشی جالبی داشت.

*پیش از برگزاری تمرین بازیکنان در زمین چمن برای بازی با بورکینافاسو، حسن تفتیان دونده شاخص تیم ملی دوومیدانی به‌همراه ۴ تن دیگر از ملی‌پوشان پیست تارتان دوومیدانی ورزشگاه المپیک کیش را با در دست داشتن پرچم ایران افتتاح کردند. با توجه به راه‌اندازی پیست تارتان ورزشگاه،‌حسن تفتیان، رکورددار دوی ۱۰۰ متر کشورمان و تعدادی از اعضای تیم ملی دوومیدانی با در دست داشتن پرچم ایران، دور زمین نرم‌دوی کردند.

*تماشاگران کیشوند استقبال خوبی از برگزاری بازی انجام داده و به رغم قیمت بالای بلیت، تقریبا بسیاری از سکوهای استادیوم را پر کرده و به تشویق تیم ملی مشغول هستند. بیش از ۷ هزار هوادار برای تماشای بازی در ورزشگاه حضور داشتند که نزدیک به ۳ هزار نفر از زنان بودند. تمام صندلی‌های ورزشگاه المپیک کیش دقایقی قبل از بازی پر شد.

*هلال کوناته(والنسین فرانسه) دایو ایسوفو(برکان مراکش) استیو یاگو(اریس لیماسول قبرس) آدامو انگالو(نورسیالند دانمارک) عبدالرزاق گیبره(مودنا ایتالیا) ابراهیم بلاتی توره(پیرامیدس مصر) آداما گیره(راسینگ ریوخا اسپانیا) استفان عزیزکی(یانگ آفریقانس تانزانیا) ممدی بانگره(تولوز فرانسه) محمد کوناته(آخمت گروژنی روسیه) عبدالفیصل تاپسوبا(آمیان فرانسه) بازیکنانی هستند که برای این بازی در ترکیب حریف آفریقایی قرار گرفتند و برتراند ترائوره(مهاجم آستون ویلا) هروه کوفی(دروازه‌بان شارلروا بلژیک) ادموند تاپسوبا(مدافع بایرلورکوزن) و عیسی کابوره(مهاجم لوتون تاون انگلیس) نیز چهار بازیکن شاخص و تاثیرگذار در فهرست این تیم هستند.

*رامین رضائیان، بازیکن مصدوم تیم ملی در زمان گرم کردن بازیکنان ۲ تیم برای لحظاتی با سعید دقیقی، سرمربی شمس آذر مشغول صحبت شد.

*با وجود استقبال از این مسابقه، خبرنگاران برای مستقر شدن در جایگاهی درست با مشکلات متعددی مواجه شدند.

*روی تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین، عبارت کرمان تسلیت درج شده بود تا به این ترتیب به شهدای حمله تروریستی اخیر احترام گذاشته شود.

*بازیکنان‌تیم ملی با بازوبند مشکی به نشانه همدردی با شهادت اهالی کرمان بازی کردند.

*مسئولان سفارت بورکینافاسو هم در ورزشگاه حضور داشتند.

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه