اخبار داغ

برگزاری تمرین ریکاوری تیم ملی بعد از بازی با بورکینافاسو؛

قلعه نویی توپ امضا کرد، طارمی مرخصی گرفت، بیرو تمرین نکرد/ کری و کل‌کل مطهری و آندو+عکس و فیلم

قلعه نویی توپ امضا کرد، طارمی مرخصی گرفت، بیرو تمرین نکرد/ کری و کل‌کل مطهری و آندو+عکس و فیلم
تمرین ریکاوری تیم ملی فوتبال در حالی برگزار شد که مهدی طارمی با اجازه کادر فنی در آن غیبت داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تمرین ریکاوری تیم ملی فوتبال بعد از بازی شب گذشته مقابل بورکینافاسو ظهر امروز در کیش برگزار شد.

* بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۲:۴۵ ظهر امروز برای تمرین ریکاوری پس از مسابقه شب گذشته با بورکینافاسو، وارد زمین چمن استادیوم المپیک کیش شده و زیر نظر امیر قلعه‌نویی و کادر فنی، به تمرین پرداختند.

* محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده با هم وارد زمین شده و با توپ به پاس‌کاری مشغول شدند.

* حسن تفتیان، قهرمان دوومیدانی ایران هم برای تمرین روی پیست تارتان ورزشگاه کیش در این مجموعه حضور داشت و رکوردگیری تمرین را انجام می‌داد.

* روزبه چشمی، سامان فلاح و مهدی قایدی با نظر تیم رسانه‌ای تیم ملی فوتبال به محل تعیین‌شده آمده و به گفت‌وگو با خبرنگاران پرداختند.

* بازیکنان پیش از شروع رسمی تمرین، دور هم گرد آمده و به بازی با توپ پرداختند. در این میان کریم انصاری‌فرد با رحمان رضایی مربی تیم ملی صحبت می‌کرد.

* امیر قلعه‌نویی از ابتدای تمرین میان زمین چمن حضور داشت. وی پیش از شروع تمرین یک توپ را برای یکی از هواداران خردسال تیم ملی به نما آریو برزن را امضا کرد. قلعه‌نویی به بیان خصایص سردار ایرانی با این نام در تاریخ کشورمان پرداخت.

* به جز سیدحسین حسینی که روز گذشته بازی نکرد و به تمرین با آلین دینکا می‌پرداخت، سایر بازیکنان پیش از شروع رسمی جلسه تمرینی همراه با علی‌اصغر قربان‌علی‌پور با نرم‌دوی گرم کردند. در این حین آنتونیو مانیکونه با سعید عزت‌اللهی به شکل ویژه صحبت می‌کرد.

* علیرضا بیرانوند که روز گذشته از ناحیه زانوی پای چپ دچار مصدومیت شده بود، امروز با یخ درمانی به درمان خود پرداخت و تمرین نکرد. بیرانوند که در بازی با بورکینافاسو دچار ضرب خوردگی در ساق پا شده بود، حضور فعالی در تمرینات نداشت و پس از چند دقیقه صحبت با سرمربی تیم، در بخش آقا وسط، روی یک صندلی نشسته بود.

* در این بخش تمرین دینکا آلین، مربی دروازه‌بان‌های رومانیایی سیدحسین حسینی را از سایر نفرات جدا کرده و به صورت اختصاصی با او تمرین می‌کرد.

*محمد محبی و صادق محرمی زیر نظر پزشک تیم در محل اقامت تیم ملی به تمرین می‌پردازند.

* مهدی طارمی ظهر امروز با اجازه از سرمربی و سرپرست تیم ملی برای انجام کار شخصی چند ساعت به تهران سفر کرد و فردا صبح به جمع ملی‌‌پوشان اضافه خواهد شد.

* حمید مطهری و آندرانیک تیموریان در بخشی از تمرین به پاس‌کاری تک‌ضرب و ۲ استپ پرداختند که این موضوع کری و کل‌کل بین مطهری و آندو را به همراه داشت. مطهری پاس‌های محکمی به آندو می‌فرستاد که این مسئله نگرانی شوخ‌طبعانه آندو از پارگی تاندونش را به همراه داشت.

* پس از دویدن، بازیکنان روی زمین دراز کشیده و تمرین شکم را زیر نظر مربی بدنساز انجام دادند.

* آندرانیک تیموریان و حمید مطهری پا به پای سایر بازیکنان تیم ملی که روز گذشته مقابل بورکینافاسو بازی کرده بودند، تمرین ریکاوری روی چمن را انجام دادند.

* در ادامه بازیکنان تیم ملی به ۳ گروه تقسیم شدند تا زیرنظر مربیان تیم ملی آقاوسط بازی کنند. نکته جالب این بود که بازیکنان گروه‌های مختلف تیم ملی دوست داشتند آندو کنار آنها تمرین کند.

* رامین رضائیان، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد، سعید عزت اللهی و احسان حاجی‌صفی کنار هم تمرین کردند.

* رامین رضائیان که در روزهای قبل مصدومیت داشت و نمی‌توانست همراه با تیم تمرین کند، امروز بدون مشکل خاصی در تمرینات گروهی حاضر شد و روحیه خوبی هم داشت. رضائیان نسبت به خشک بودن زمین، اعتراض کرد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه