اخبار داغ

پرونده قدیمی دوباره به جریان افتاد؛

شوک به فوتبال ایران در آستانه جام ملتها؛ پدیده تیم ملی تغییر تابعیت می دهد؟

شوک به فوتبال ایران در آستانه جام ملتها؛ پدیده تیم ملی تغییر تابعیت می دهد؟
مدافع ایرانی السد قطر با انتشار یک استوری شائبه تغییر تابعیت خود و حضورش در تیم ملی قطر را تقویت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدامین حزباوی مدافع ایرانی السد قطر یکی از ستاره های نوظهور فوتبال ایران است که در فصل گذشته در فولاد برای خود نامی دست و پا کرد و خیلی زود مورد توجه قرار گرفت. حزباوی برای فصل جدید با باشگاه السد قرارداد امضا کرد تا خیلی زود لژیونر شود. در همان مقطع علیرضا منصوریان مربی وقت فولاد پرده از یک راز بزرگ برداشت و تاکید کرد پشت این ترانسفر جذاب یک اتفاق عجیب نهفته شده و قطری ها با نظر کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی ایران قصد دارند تا تغییر تابعیت حزباوی را انجام دهند تا این بازیکن پیراهن عنابی تیم ملی قطر را بر تن کند.

بعد از افشاگری منصوریان، حزباوی خیلی زود به تیم ملی دعوت شد و ادعا کرد که عاشق ایران است و پیراهن ایران را با هیچ تیمی عوض نمی کند.

حزباوی پای ثابت اردوهای تیم ملی در دوره قلعه نویی بوده اما در اردوی پایانی برای حضور در جام ملتهای آسیا قلعه نویی تصمیم گرفت قلم قرمز روی نام حزباوی کشیده تا ستاره السد در عین ناباوری جام ملت ها را از دست بدهد.

در حالیکه اردوی تیم ملی آغاز شده، محمدامین حزباوی با یک استوری عجیب و مشکوک دوباره شائبه تغییر تابعیت خود را تقویت کرده. با انتشار یک استوری شائبه تغییر تابعیت خود و حضورش در تیم ملی قطر را تقویت کرد.به نظر می رسد که حزباوی بعد از خط خوردن از لیست مسافران جام ملتها قصد دارد پروژه تغییر تابعیت را دنبال کرده و پیراهن تیم ملی قطر را بر تن کند. باید منتظر ماند و دید در نهایت حزباوی چه تصمیمی خواهد گرفت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه