اخبار داغ

چشم مردم نظرآباد به ساخت‌ ایستگاه قطار محلی خشک شد

چشم مردم نظرآباد به ساخت‌ ایستگاه قطار محلی خشک شد
سال‌هاست از قطار سر و صدای آن نصیب مردم نظرآباد شده و شهروندان سهمی از خدمات آن ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی تیتر یک ، سال هاست مردم نظرآباد فقط نظاره‌گر عبور و مرور قطار از کنار شهر خود هستند.

نظرآبادی‌ها از خدمات قطار برای سفر بهره‌ای نمی‌برند، موضوعی که غالب شهروندان آن را تأکید کرده و نسبت به این موضوع گلایه‌هایی هم دارند.

یکی از شهروندان در گفتگو با خبرنگار ما می‌گوید: تردد ما به سمت تهران زیاد است، بسیاری از همکاران ما هم بار جابجا می‌کنند و شرایط سخت است.

عزیزی افزود: هزینه‌های تردد زیاد است و برای راه آهن هم اتفاقی نیفتاده است تا مردم بتوانند از خدمات آن برای جابجائی بار و مسافر استفاده کنند.

شهروند دیگری به خبرنگار ما می‌گوید: از قطار صرفاً سر و صدای آن نصیب مردم نظرآباد شده است و باید برای تردد به‌ایستگاه کرج مراجعه کنیم.

محمدی افزود: چند سال پیش اعلام کردند‌ایستگاه نظرآباد راه‌اندازی می‌شود اما حتی یک کیسه بتن ریخته نشده و گویا افتتاحی در کار نیست.

با توجه به روند طولانی مدت در ساخت‌ ایستگاه قطار در نظرآباد، فرماندار این شهرستان توضیحاتی درباره این پروژه مطالبه مردم ارائه کرد.

حسین بغدادی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: یکی از زیرساخت‌ها و نیازمندی‌های اساسی نظرآباد، تسهیل تردد به ویژه به شهر تهران است.

فرماندار نظرآباد افزود: استفاده از قطار محلی می‌تواند با کاهش ترافیک اتوبان و کاهش هزینه، رضایت مردم را به همراه داشته باشد.
 

فرماندار نظر آباد
 

وی اظهار داشت: درصددیم با تعامل مستمر با اداره کل راه آهن شمال کشور و تهران، کمک شورا و شهرداری‌ایستگاه قطار محلی احداث شود.

بغدادی تصریح کرد: با راه‌اندازی‌ایستگاه قطار محلی روزانه چند نوبت امکان رفت و برگشت مردم به تهران و سهولت در تردد فراهم می‌شود.

و اما در حال حاضر تردد مردم نظرآباد به شهر‌ها و استان‌های همجوار توسط ناوگان عمومی و خودرو‌های شخصی انجام می‌شود.

راه‌اندازی توقف‌گاه قطار در نظرآباد، علاوه بر صرفه اقتصادی برای مردم، کاهش استفاده ۵۰ درصدی از ناوگان عمومی را به دنبال دارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه