اخبار داغ

لحظه به لحظه؛

آخرین اخبار از نودونهمین روز عملیات طوفان الاقصی/ افزایش آمار شهدای غزه به 23 هزار و 843 نفر

آخرین اخبار از نودونهمین روز عملیات طوفان الاقصی/ افزایش آمار شهدای غزه به 23 هزار و 843 نفر
تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد نودونهمین روز از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز حمله های گسترده ای را علیه بیمارستان و اردوگاه های آوارگان فلسطینی در این باریکه انجام داد.

به گزارش خبرنگار بین الملل شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد نودونهمین روز از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز حمله های گسترده ای را علیه بیمارستان و اردوگاه های آوارگان فلسطینی در این باریکه انجام داد.

بمباران بیمارستان و اردوگاه های آوارگان در غزه

رسانه های خبری گزارش دادند که جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز حمله های گسترده ای را علیه منطقه های اطراف بیمارستان شهدا الاقصی واقع در مرکز نوار غزه انجام دادند.

شبکه الجزیره نیز گزارش داد که جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز حمله های جدیدی را علیه مرکز شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه انجام دادند.

این حمله ها در محوری انجام می گیرد که درگیری های شدیدی میان نیروهای مقاومت و عناصر ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه رخ داده است.

فعالان فلسطینی اعلام کردند که حمله های هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه همراه با حمله های توپخانه ای این رژیم علیه بخش های مختلف باریکه از جمله اطراف اردوگاه های النصیرات، البریج و المغازی در مرکز نوار غزه بوده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین اطراف چادر محل اسکان آوارگان فلسطینی را در شرق گذرگاه رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند که در این جنایت دست کم ۱۰ فلسطینی شهید و شمار زیادی هم زخمی شدند.

بر اساس گزارش های رسانه ای منتشر شده تعدادی از این شهدا را کودکان تشکیل می دهند.

حمله اشغالگران به منطقه های مختلف کرانه باختری

از سوی دیگر رسانه های فلسطینی گزارش دادند که عناصر ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز شنبه به صورت گسترده ای به بخش های مختلف کرانه باختری یورش بردند.

این عناصر صهیونیست برای بازداشت یک فلسطینی به شهر قلقیلیه واقع در شمال کرانه باختری حمله کردند و در نهایت نتوانستند وی را بازداشت کنند.

در این حین جوانان فلسطینی با آتش زدن لاستیک در محله کفرسابا واقع در این شهر مانع پیشروی عناصر صهیونیست شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی به منطقه عزون واقع در شرق قلقیلیه نیز حمله کردند.

این در حالی است که بامداد امروز در درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت فلسطین با نظامیان اشغالگر صهیونیست در شهرک ادورا در نزدیکی الخلیل سه فلسطینی به شهادت رسیدند.

ساعاتی پیش از این منابع محلی از درگیری شدید مبارزان مقاومت با نظامیان اشغالگر متجاوز در شهرک ادورا در غرب الخلیل خبر داده بودند.

منابع عبری زبان نیز تاکید کردند که گروهی از مبارزان مقاومت به داخل شهرک صهیونیست‌نشین «ادورا» نفوذ کرده و درگیری شدیدی در این منطقه در جریان است.

شهر بیت لحم واقع در کرانه باختری نیز شاهد حمله اشغالگران صهیونیست بوده است.

تنش میان تل آویو و همپیمانانش

از سوی دیگر سایت خبری آکسیوس به نقل از مسوولان آمریکایی گزارش داد که سخنان وزرای کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره غزه باعث افزایش تنش میان این رژیم و همپیمانان آن به ویژه آمریکا شده است.

پیش از این سایت آکسیوس به درخواست وزرای صهیونیست مبنی بر به آتش کشیدن نوار غزه و بیرون کردن ساکنان آن اشاره کرده بود.

 پایگاه «الدیلمی» صنعاء هدف حمله بامدادی آمریکا بود

شبکه المسیره یمن گزارش داد که پایگاه الدیلمی واقع در شهر صنعاء، پایتخت یمن هدف حمله مشترک آمریکا و انگلیس قرار گرفته است.

درگیری‌های شدید در مرکز نوار غزه

شبکه الجزیره از درگیری شدید بین مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست همزمان با بمباران پی درپی رژیم صهیونیستی در شرق دیرالبلح و اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه خبر دادند.

 درگیری در «بیت لاهیا» در شمال نوار  غزه

خبرنگار الجزیره از درگیری با تیربار سنگین در بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه خبر داد.

همچنین در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به بیت‌لاهیا در شمال نوار غزه، سه نفر شهید و چندین نفر دیگر زخمی شدند.

 پیکر 20 شهید فلسطینی از زیر آوار بیرون کشیده شد

سازمان دفاع مدنی شهر غزه اعلام کرد که پیکر 20 شهید فلسطینی را که سحرگاه امروز در بمباران رژیم صهیونیستی به منزلی در محله الدرج در شهر غزه جان باختند از زیر آوار بیرون کشیده شد.

 یورش صهیونیست‌ها به طوباس

منابع خبری از یورش نظامیان صهیونیستی به اردوگاه «الفارعة» در طوباس واقع در کرانه باختری خبر داد.

الجزیره گزارش داد که پس از یورش نظامیان صهیونیستی به طوباس، درگیری مسلحانه بین مبارزان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در گرفت.

هواپیماهای شناسایی رژیم صهیونیستی هم به طور گسترده در آسمان شهر طوباس و اردوگاه الفارعة  به پرواز در آمده‌اند.

مقاومت فلسطین 4 دستگاه تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی را منهدم کرد

گردان های القسام شاخه نظامی حماس از انهدام 4 دستگاه تانک مرکاوا و یک نفربر زرهی رژیم صهیونیستی با راکت الیاسین 105 در شرق شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه خبر داد.

هلاکت دو نظامی صهیونیست در جنوب نوار غزه

گردانهای قسام شاخه نظامی حماس از هلاکت دو نظامی صهیونیست از نقطه صفر در شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه خبر داد.

 افزایش آمار شهدای غزه به 23 هزار و 843 نفر

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد: آمار قربانیان جنگ و تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 23 هزار و 843 شهید و 60 هزار و 317 زخمی رسیده است.

اشغالگران طی 24 ساعت گذشته، مرتکب 12 جنایت و کشتار علیه خانواده‌های فلسطینی در نوار غزه شدند که در نتیجه آن، 135 نفر شهید و 312 نفر دیگر زخمی شدند.

حزب الله لبنان پایگاه «العاصی» را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان در اولین بیانیه امروز خود اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم مقاوم فلسطین و  پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان، امروز شنبه ساعت 11:20 پایگاه نظامی «العاصی» را با سلاح های مناسب هدف قرار داده و  مستقیما به هدف اصابت کردند.

 تداوم بازداشت‌ها در کرانه باختری بعد از طوفان الاقصی

باشگاه اسرای فلسطینی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی طی چند ساعت گذشته دستکم 15 فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده‌اند.

هدف قرار گرفتن پایگاه «برکه ریشا» ارتش اسرائیل از سمت لبنان

مقاومت اسلامی لبنان از هدف قرار دادن پایگاه برکه ریشا ارتش رژیم صهیونیستی در مرز فلسطین اشغالی و لبنان با سلاح مناسب و وارد کردن تلفات به آنها خبر داد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه