اخبار داغ

لحظه به لحظه؛

آخرین اخبار از یکصدمین روز عملیات طوفان الاقصی/ شمار شهدای غزه به 23968 نفر رسید

آخرین اخبار از یکصدمین  روز عملیات طوفان الاقصی/ شمار شهدای غزه به 23968 نفر رسید
تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد یکصدمین روز از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که ارتش رژیم صهیونیستی اردوگاه های  المغازی و البریج در مرکز نوار غزه را با  توپخانه هدف قرار دادند.

به گزارش خبرنگار بین الملل شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد یکصدمین روز از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که ارتش رژیم صهیونیستی اردوگاه های  المغازی و البریج در مرکز نوار غزه را با  توپخانه هدف قرار دادند.

شهر دیرالبلح هم در اولین دقایق بامداد امروز هدف حملات توپخانه ای ارتش رژیم متجاوز صهیونیستی قرار گرفت.

از سوی دیگر نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه به جنین در کرانه باختری اشغالی یورش بردند.

بمباران منازل مسکونی و مراکز درمانی نوار غزه

حمله‌های گسترده جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه بخش‌های مختلف نوار غزه طی ساعت‌های بامداد و صبح امروز یکشنبه همچنان ادامه داشته است به طوری که در جریان این حمله‌ها منازل مسکونی و اردوگاه بربره در مرکز شهر رفح واقع در جنوب این باریکه بمباران شدند.

هدف قرار گرفتن این منازل مسکونی باعث شد تعداد زیادی از فلسطینی‌های بی گناه به شهادت برسند و تعداد دیگری که اکثریت آن‌ها را کودکان تشکیل می‌دهند زخمی شوند.

مقابله نیروهای مقاومت با متجاوزان در جنین

گردان‌های قسام، شاخه جنین در کرانه باختری بامداد یکشنبه اعلام کرد: رزمندگان ما با نظامیان صهیونیست در محورهای مختلف جنین به شدت درگیر شده‌اند.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که نظامیان اشغالگر صهیونیست از ساعت‌های اولیه بامداد امروز به جنین در شمال کرانه باختری یورش بردند.

همزمان با یورش صهیونیست‌ها به جنین آژیر خطر در این شهر به صدا درآمده و مبارزان مقاومت به مقابله با اشغالگران پرداختند.

مجاهدان فلسطینی چند بمب در مسیر نیروهای اشغالگر صهیونیست منفجر کردند.

برخی خبرها حاکی از آن است که نظامیان رژیم صهیونیستی بیمارستان دولتی جِنین در این شهر را محاصره کرده‌اند.

 یورش گسترده نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

منابع خبری از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به کرانه باختری خبر دادند، بر اساس گزارش‌های منتشر شده صهیونیست‌ها اقدام به بازداشت گسترده فلسطینی‌ها کردند، صهیونیست‌ها همچنین خواهران شهید العاروری را اسیر کردند.

وقوع انفجار در پالایشگاهی در حیفا

منابع خبری از وقوع انفجار مهیب در پالایشگاهی در حیفا در اراضی اشغالی فلسطین خبر‌ می‌دهند.

مرکز آتش نشانی اسرائیل این انفجار را حادثه‌ای عادی و داخلی قلمداد و اعلام کرد: انفجار حیفا در راکتور کارمل اولیونز به دلیل فشار زیاد هوا رخ داده و هیچ خطری به همراه نداشته است.

هنوز جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده است.

استعفای قریب الوقوع رئیس شاباک رژیم صهیونیستی

یعقوب بئری رئیس اسبق سازمان امنیت و اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) اعلام کرد، رونن بار رئیس کنونی شاباک به نزدیکانش اعلام کرده است که پس از پایان جنگ در غزه از سمت خود استعفا خواهد داد.

 انهدام یک دستگاه تانک مرکاوا رژیم صهیونیستی

گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد، یک دستگاه تانک مرکاوای ارتش اسرائیل را در شهر «خان یونس» در جنوب نوار غزه با راکت یاسین 105 هدف قرار داده است.

گردان‌های القسام افزود: رزمندگان مقاومت با استفاده از مسلسل با کماندوهای ارتش اسرائیل در خان یونس درگیر شدند.

انهدام یک دستگاه تانک مرکاوا رژیم صهیونیستی

گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد، یک دستگاه تانک مرکاوای ارتش اسرائیل را در شهر «خان یونس» در جنوب نوار غزه با راکت یاسین 105 هدف قرار داده است.

گردان‌های القسام افزود: رزمندگان مقاومت با استفاده از مسلسل با کماندوهای ارتش اسرائیل در خان یونس درگیر شدند.

 ارتش اسرائیل در مرز لبنان به حالت آماده باش درآمد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از آماده باش ارتش رژیم اسرائیل در مرز لبنان خبر دادند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، ارتش رژیم صهیونیستی هم اکنون در کل منطقه مرزی لبنان در وضعیت آماده باش قرار دارند.

حمله موشکی حزب‌الله به محل استقرار توپخانه‌های اسرائیل

مقاومت اسلامی لبنان با صدور اولین بیانیه خود اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی امروز یکشنبه محل استقرار توپخانه‌های رژیم صهیونیستی را در پایگاه «خربه ماعر»هدف حملات موشکی قرار دادند، در نتیجه آن تلفات قطعی به دشمن وارد شده است.

انفجار در کریات شمونه

منابع عبری زبان از وقوع انفجار در کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. رسانه‌های صهیونیستی بدون اشاره به منبع این انفجار گزارش دادند که تحقیقات در این باره در جریان است.

زخمی شدن 5 نظامی اسرائیلی در درگیری مرز لبنان

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند، که در درگیری‌های بامداد امروز در نزدیکی مزارع اشغالی شبعا در مرز لبنان، 5 نظامی رژیم صهیونیستی به شدت زخمی شدند.

حزب‌الله تجهیزات جاسوسی اسرائیل را هدف قرار داد

مقاومت لبنان با صدور سومین بیانیه خود از هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه «المطله» در مرز لبنان و فلسطین اشغالی با سلاح‌های مناسب خبر داد.

شمار شهدای غزه به 23968 نفر رسید

 وزارت بهداشت غزه اعلام کرد شمار شهدای حملات اسرائیل به نوار غزه از 7 اکتبر (15مهرماه) تاکنون به 23 هزار و 968 نفر رسیده و همچنین تعداد زخمی‌ها نیز در این مدت به 60 هزار و 582 نفر افزایش یافته است.

حزب الله لبنان پایگاه «برکه ریشا» را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه پنجم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت، امروز یکشنبه پایگاه نظامی «برکه ریشا» ارتش اسرائیل را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده و تلفاتی بر رژیم اسرائیل وارد آورده است.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه ششم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت، امروز یکشنبه تجمعات نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در پایگاه «حدب یارون» هدف حملات راکتی قرار داده و تلفاتی بر رژیم اسرائیل وارد آورده است.

 تداوم تظاهرات در تل‌آویو / معترضان خواستار آزادی اسرای اسرائیلی شدند

منابع خبری از تداوم تظاهرات علیه کابینه «بنیامین نتانیاهو» در تل‌آویو و دیگر شهرهای اشغالی فلسطین خبر دادند.

معترضان اسرائیلی در این تظاهرات خواستار آزادی اسرای اسرائیلی در غزه شدند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه