اخبار داغ

ایران 4 - فلسطین یک؛

جام ملت‌های آسیا| خط‌ونشان ایران برای رقبا در گام نخست؛ آزمون به باقری رسید

جام ملت‌های آسیا| خط‌ونشان ایران برای رقبا در گام نخست؛ آزمون به باقری رسید
تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین بازی جام ملت‌های آسیا و در تقابل با تیم ملی فلسطین به برتری دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ تیم ملی فوتبال کشورمان در چارچوب نخستین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2023، از ساعت 21:00 امشب به وقت تهران در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی شهر الریان قطر به مصاف تیم ملی فوتبال فلسطین رفت که نیمه اول این بازی با برتری یوزهای پارسی پایان یافت.

شاگردان امیر قلعه‌نویی در این بازی از همان ابتدا با توجه به ترکیب تهاجمی متفاوت و جدید، سرتاپا حمله وارد زمین شدند و کریم انصاری‌فرد، کاپیتان دوم تیم ملی هم همان دقیقه نخست روی پاس عالی سامان قدوس اولین گل تیم ملی در این تورنمنت را وارد دروازه رقیب کرد و سریع‌ترین گل جام را به ثمر رساند.

در ادامه نوبت به شجاع خلیل‌زاده رسید که دومین گل تیم ملی را باز هم روی سانتر سامان قدوس به تور دروازه فلسطین بچسباند. رقیب که خیلی خشن و سفت بازی می‌کرد، در ادامه شجاع را با مصدومیت از ناحیه مچ مواجه ساخت که مدافع تیم ملی را به نیمکت فرستاد و جای او را سیدمجید حسینی گرفت.

مهدی قایدی نیز توانست گل سوم را وارد دروازه حریف کرده و حاشیه امنیت تیم ملی را افزایش داد اما در واپسین دقیقه نیمه نخست، دروازه علیرضا بیرانوند روی اشتباه سعید عزت‌اللهی و با ضربه تامر صیام، فرو ریخت.

در نیمه دوم بازی پربرخوردتر انجام شد. سردار آزمون به جای کریم وارد زمین شد و او توانست با پاس صادق محرمی، گل پنجاهم خود برای تیم ملی را به ثمر رسانده و به رکورد کریم باقری در تیم ملی برسد. در این نیمه فلسطینی‌ها چند بار دروازه ایران را تهدید کردند.

در واپسین دقایق بازی، سردار آزمون می‌توانست تک به تک شود که مدافع تیم فلسطین وی را سرنگون کرد و از داور قطری کارت قرمز گرفت. در ادامه VAR تصمیم داور را رد کرد تا فلسطین 11 نفره به بازی ادامه بدهد. بازی با این نتیجه پایان یافت.

ایران 4
گل: کریم انصاری‌فرد ۲ - شجاع خلیل‌زاده ۱۲ - مهدی قایدی ۳۸ - سردار آزمون 55

فلسطین یک
گل: تامر صیام 5+45

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده (۴۴- مجید حسینی)، صادق محرمی (۸۱- رامین رضاییان)، احسان حاج‌صفی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی (۴۶- محمد محبی)، کریم انصاری‌فرد (۴۶- سردار آزمون) و مهدی طارمی.

ترکیب فلسطین: رامی حماده، یاسر حامد (۴۶- محمد صالح)، مصعب البطاط، میشل ترمانینی، کامیلو سالدانا (۴۶- محمد خلیل)، محمد باسم، عدی خروب، تامر صیام (۸۳- سامر زبیرا)، محمود ابو ورده، زید قنبر (دقیقه ۶۵- حسن علاء‌الدین) و شهاب قنبر (دقیقه ۶۵- دباق).

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه