اخبار داغ

حجت‌الاسلام محمدحسنی در گفتگو با دانا:

طوفان الاقصی ریشه در ظلم‌های بیش از ۷۵ ساله دارد/ پیروزی قاطع مردم مظلوم غزه در افق نزدیک

طوفان الاقصی ریشه در ظلم‌های بیش از ۷۵ ساله دارد/ پیروزی قاطع مردم مظلوم غزه در افق نزدیک
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: عملیات طوفان الاقصی ریشه در ظلم‌های بیش از هفتاد و پنج ساله داشته و دارد و بدون شک این طوفان بنیاد صهیونیست‌ها را برای همیشه در تاریخ نابود خواهد کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ارتباط با عملیات "طوفان الاقصی" اظهار کرد: این عملیات بازتاب هفتاد و پنج سال ظلم و ستمی است که صهیونیست های غاصب و قاتل بر ملت مظلوم فلسطین روا داشتند. 

وی افزود: طبیعی است که هر ملتی که تحت فشار ستم و ستمگران قرار گیرد، در هر فرصتی که امکانش باشد انتقام خود را از ظالمان خواهد گرفت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید عملیات "طوفان الاقصی" ریشه در ظلم‌های بیش از هفتاد و پنج ساله داشته و دارد، تصریح کرد:  بدون شک این طوفان بنیاد صهیونیست‌ها را برای همیشه در تاریخ برباد خواهد داد و ما در حال حاضر نشانه‌های نابودی بنیاد صهیونیست‌ها را شاهد و ناظر هستیم.

وی در ادامه بیان کرد: خوشبختانه، محور مقاومت پای کار آمده و بخشی از ظرفیت‌های خود را در این رابطه برای مقابله با صهیونیست‌ها در دفاع از مظلومین غزه به کار گرفته‌ است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با اشاره به بیت شعر "باش تا صبح دولتت بدمد، کاین هنوز از نتایج سحر است"، گفت: اخبار شیرین فراوانی برای امت اسلامی و خبرهای تلخ و تلخ‌تری برای صهیونیست‌های قاتل در انتظار دنیاست. انشاالله آنها خواهند دید و خواهند شنید که ظلم پایدار نیست و حق به پیروزی می‌رسد. ما امیدواریم که در آینده نه چندان دور، شاهد پیروزی قاطع مردم مظلوم غزه باشیم و بزودی آنروزها را جشن خواهیم گرفت.

 

 

 

خبرنگار : فاطمه میرزاآقایی

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه