اخبار داغ

لحظه به لحظه؛

آخرین اخبار از صدوچهاردهمین روز عملیات طوفان الاقصی/ عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری

آخرین اخبار از صدوچهاردهمین روز عملیات طوفان الاقصی/ عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری
تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صدوسیزدهمین روز از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مجموعه‌ای از اهداف غیرنظامی را در منطقه تل الهوی واقع در جنوب غربی شهر غزه موشک باران کردند.

به گزارش خبرنگار بین الملل شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صدوسیزدهمین روز از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مجموعه‌ای از اهداف غیرنظامی را در منطقه تل الهوی واقع در جنوب غربی شهر غزه موشک باران کردند.

در اولین دقایق بامداد یکشنبه، مناطق شمالی نوار غزه هدف حملات هوایی و توپخانه ای ارتش متجاوز رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

جنگنده های رژیم صهیونیستی همچنین بامداد امروز یکشنبه مناطق غربی شهر غزه را بمباران کردند.

به گفته منابع فلسطینی شمار دیگری از زنان و کودکان و سالخوردگان بی دفاع در این تجاوزات شهید و زخمی شدند.

بحران در بیمارستان خان‌یونس در پی تداوم محاصره آن

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مجموعه‌ای از اهداف غیرنظامی را در منطقه تل الهوی واقع در جنوب غربی شهر غزه موشک باران کردند. هواپیماهای رژیم صهیونیستی همچنین مناطقی از بخش غربی شهر غزه را نیز هدف حمله های هوایی خود قرار دادند.

رسانه‌های فلسطینی همچنین گزارش دادند که توپخانه‌ها و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اواخر دیشب نیز بخش‌هایی از شمال نوار را غزه هدف حمله های هوایی خود قرار دادند. هنوز آمار دقیق از شهدای حمله های دیشب رژیم صهیونیستی به نوار غزه منتشر نشده است.

خبرگزاری شهاب نیز گزارش داد که تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی به شرق منطقه الفخاری در خان یونس یورش برده و راکت‌هایی را به سمت اطراف بیمارستان اروپایی و اردوگاه آوارگان فلسطینی شلیک کردند.

همچنین وزارت بهداشت غزه نسبت به پایان دارو در مجتمع پزشکی ناصر واقع در شهر خان یونس که در نتیجه ششمین روز از محاصره تحمیل شده رژیم صهیونیستی ضد این بیمارستان جان بیماران و کادر پزشکی آن را تهدید می‌کند، هشدار داد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه