اخبار داغ

پاسخ های مبهم دو ستاره پارالمپیکی درباره آینده خود؛

نعمتی: هنوز تصمیم قطعی برای پارالمپیک پاریس نگرفته ام/ جوانمردی: هنوز برنامه ای برای پارالمپیک پاریس ندارم

نعمتی: هنوز تصمیم قطعی برای پارالمپیک پاریس نگرفته ام/ جوانمردی: هنوز برنامه ای برای پارالمپیک پاریس ندارم
دو ستاره پارالمپیکی درباره آینده خود درباره وضعیت خود پاسخ های مبهمی دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم تجلیل از برترین‌های فرهنگی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با عنوان (حدیث سرآمدان) امروز، یکشنبه ۱۵بهمن، در محل دهکده نشاط برگزار شد و از چهره های برتر فرهنگی کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی هانگژو تقدیر بعمل آمد.

در حاشیه این مراسم زهرا نعمتی قهرمان تیر و کمان و ساره جوانمردی قهرمان تیرانداز درباره وضعیت خود صحبت کردند.

نعمتی: هنوز تصمیم قطعی برای پارالمپیک پاریس نگرفته ام

زهرا نعمتی کماندار قهرمان آسیا و پارالمپیک در حاشیه مراسم تقدیر از برترین‌های فرهنگی بازی‌های پاراآسیایی در مورد برنامه‌های آتی اظهار داشت: حقیقتاً هنوز تصمیم قطعی برای حضور در مسابقات نگرفته‌ام، البته هفته آینده یکی دو جلسه با مسؤولان کمیته ملی المپیک و پارالمپیک دارم.

وی با اشاره به تقدیر صورت گرفته در مراسم امروز ادامه داد: افتخار این را داشتم که به عنوان ورزشکار اخلاق و فرهنگی تجلیل شد، این موضوع برای خود من و دیگر دوستان انگیزه می‌شود.

نعمتی در واکنش به اینکه این تقدیر مسؤولیت شما را سنگین‌تر می‌کند، تصریح کرد: مدت‌هاست مسؤولیت سنگینی بر دوش می‌کشم، فقط گاهی قهرمانی پایان کار نیست در بحث اخلاق و فرهنگ شروع کار است.

نعمتی در مورد حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس گفت: قطعا اگر در بازی‌های پارالمپیک شرکت نکنم، دلایل شخصی خودم را دارم و اجازه بدهید بعداً در این مورد صحبت کنم.

جوانمردی: هنوز برنامه خاصی برای حضور در پارالمپیک پاریس ندارم

ساره جوانمردی قهرمان پارالمپیک توکیو در پاراتیراندازی در مراسم برترین‌های فرهنگی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اظهار کرد: خوشحالم که کمیته ملی پارالمپیک با برگزاری چنین مراسمی به قول خود عمل کرد و این اتفاق افتاد.

وی گفت: برگزاری چنین مراسمی پیش زمینه‌ای است برای بازی‌های پارالمپیک پاریس تا ورزشکاران دیگر نیز همت کنند تا از نظر فرهنگی فعال شوند و جزئی از برگزیدگان برای مراسم بعدی باشند.

جوانمردی درباره حضورش در بازی‌های پارالمپیک پاریس گفت: هنوز در این زمینه نمی‌خواهم صحبتی داشته باشم، البته مشخص خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: اگر ماندگار باشم امیدوارم بتوانم برای کشورم دوباره افتخارآفرینی کنم و در غیر این صورت دعاگوی سایر ورزشکاران اعزامی خواهم بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه