اخبار داغ

گلزنی کار من است؛

آزمون: در کودکی از رم حمایت می‌کردم؛ ده‌روسی قلب مهربانی دارد

آزمون: در کودکی از رم حمایت می‌کردم؛ ده‌روسی قلب مهربانی دارد
مهاجم ایرانی تیم فوتبال آ.اس.رم گفت: در دوران کودکی از رم حمایت می‌کردم و همیشه مسابقات بزرگ را از ایران دنبال می‌کردم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم فوتبال آ.اس.رم ایتالیا پس از گل‌زنی در برابر فروزینونه و برتری تیمش اظهار داشت: بازی بسیار سختی را به ویژه در نیمه اول پشت سر گذاشتیم. در بین دو نیمه ما از نظر تاکتیکی و روش بازی تغییراتی داشتیم و بسیار خوب کار کردیم. گلزنی هم کار من است و از انجام آن خوشحال هستم.

وی در ادامه بیان داشت:  هواداران حریف خوشحالی هویسن پس از گل اول را دوست نداشتند و من تصمیم گرفتم یک جشن ساده را داشته باشم. می‌خواستم از آن‌ها عذرخواهی کنم و به نظرم بیش از هر چیزی، احترام متقابل اهمیت دارد. می‌دانم که بازی در زمین حریف سخت است، اما باید خودمان را با شرایط وفق بدهیم و به برتری برسیم.

آزمون در نهایت گفت: در دوران کودکی از رُم حمایت می‌کردم. همیشه مسابقات بزرگ را از ایران دنبال می‌کردم. «ده‌روسی» به‌عنوان یک فوتبالیست در زمین بسیار تهاجمی بود، اما قلب مهربانی داشت و به عنوان مربی نیز چنین است. او همیشه سعی می‌کند به ما کمک کند و می‌خواهد جو خوبی در تیم وجود داشته باشد و من معتقدم که می‌توان این را در زمین نیز مشاهده کرد. من از این فرصت استفاده می‌کنم و از مورینیو به خاطر تمام کار‌هایی که برای ما انجام داده تشکر می‌کنم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه