اخبار داغ

جلالی در گفتگو با دانا:

مشارکت در انتخابات خط کش سنجش اقتدار نظام اسلامی است

مشارکت در انتخابات خط کش سنجش اقتدار نظام اسلامی است
نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت درانتخابات، خط کش دشمن برای سنجش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حسین جلالی، نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات پیش رو گفت: در شرایط کنونی، مشارکت در انتخابات، خط کش دشمن برای سنجش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه مشارکت بالا در انتخابات دشمن را به وحشت خواهند انداخت، تصریح کرد: مشارکت در انتخابات حق هر شهروندی است چرا که افراد تنها از طریق انتخابات می توانند در آینده سیاسی کشور نقش آفرینی کنند؛ از این رو است که مشارکت در انتخابات برای کشور اقتدار آفرین، وحدت آفرین و امنیت ساز است.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس تاکید کرد: کشوری که در فرآیند مردم سالاری دینی به امنیت و اقتدار دست پیدا کند در برابر کشورهای دنیا موفق و پیشرفته خواهد بود.

جلالی با اشاره به اینکه هرگونه اصلاحات در امور کشور تنها از مسیر انتخابات می گذرد ادامه داد: اگر کسی معتقد به انجام اصلاحات در امور کشور است باید با انتخاب اصلح خود مسیر اصلاحات را هموار کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مشارکت حداکثری دشمن را مایوس و دوستان را به آینده روشن امیدوار خواهد کرد، تاکید کرد: کشورهای محور مقاومت اگر ببینند که کسی نمی تواند به ایران مقتدر نگاه چپ داشته باشد، به مبارزه با رژیم صهیونیستی امیدوار خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه مشارکت پایین باعث خواهد شد که دشمن به کشور ما طمع کند، خاطرنشان کرد: مشارکت بالا نباشد دشمن همان بلایی که سر سوریه و عراق آورد، سر کشور ما نیز خواهد آورد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه