اخبار داغ

الهلال ۳ (۶) - سپاهان یک (۲)؛

لیگ قهرمانان آسیا| پایان تلخ رویای طلایی؛ تکرار تراژدی اصفهان در ریاض!

لیگ قهرمانان آسیا| پایان تلخ رویای طلایی؛ تکرار تراژدی اصفهان در ریاض!
تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل الهلال عربستان، شکست خورد و از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت‌.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و سپاهان ایران از ساعت 21:30 امشب (پنجشنبه - به وقت ایران) در آخرین دیدار از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 24-2023، در ورزشگاه کینگدام آره‌نا ریاض به مصاف هم رفتند که این بازی با شکیت و حذف نماینده ایران پایان یافت.

سپاهان که در بازی رفت با نتیجه 3 بر یک شکست خورده بود و چیزی برای از دست دادن نداشت، در این نیمه بازی هجومی ارائه کرد و در دقیقه 31 با ضربه سر فرشاد احمدزاده به گل رسید؛ با این حال به دلیل حضور وینگر سپاهان در منطقه آفساید، این گل مردود اعلام شد.

پس از تساوی در نیمه نخست، الهلال و سپاهان در نیمه دوم بازی هجومی‌تری را از خود نشان دادند و سپاهان توسط فرشاو احمدزاده در دقیقه ۵۴ به گل رسید اما پس از اخراج سیاوش یزدانی به علت خطا روی مالکوم، همه‌چیز به سمت تکرار تراژدی پیش رفت.

سعودی‌ها از این خلا در قلب دفاع سپاهان به خوبی استفاده کردند و توسط سالم الدوساری، روبن نوس و الکساندر میتروویچ در دقایق ۷۵،  ۸۰ و ۹۶، ۳ بار دروازه نیازمند را باز کردند تا سپاهان عملاً حذف شود و فوتبال ایران دیگر نماینده‌ای در لیگ قهرمانان نداشته باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه