اخبار داغ

گزارش دانا از چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پایتخت؛

سردار حسن‌زاده: افزایش مشارکت و امنیت انتخابات ۱۱ اسفند اولویت اول است

سردار حسن‌زاده: افزایش مشارکت و امنیت انتخابات ۱۱ اسفند اولویت اول است
امروز شنبه ۵ اسفندماه اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پایتخت با حضور بیش از ۳۰ تیم شرکت‌کننده و با موضوع مشارکت در انتخابات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پایتخت امروز شنبه ۵ اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور بیش از ۳۰ تیم شرکت‌کننده و با حضور سردار حسن‌زاده، فرمانده سپاه تهران بزرگ با موضوع مشارکت در انتخابات برگزار شد.

این رویداد چهارشنبه دوم اسفند آغاز شده بود و روز جمعه چهارم اسفند بعد از یک رقابت ۶۰ ساعته، به پایان رسید.

گزارش تصویری/ اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پایتخت ویژه انتخابات

مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهم اسفند جزو محور اصلی این رویداد در رشته پویانمایی، (کات‌اوت دوبعدی، انیمیشن سه‌بعدی، استاپ‌موشن، موشن‌گرافیک، کلیپ، پوستر موشن، پوستر (تصویرسازی و طراحی پوستر مفهومی)) است که در قالب یک رویداد بود.

بهزاد مهرکش،  مسئول فضای مجازی سپاه تهران بزرگ در این مراسم اختتامیه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر از حمایت‌های فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در برگزاری رویداد اظهار کرد: با برگزاری این رویداد معجزه‌ای رخ داد و توانستیم رویداد بزرگی را با فرزندان انقلابی رقم بزنیم.

مهرکش با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در رویداد برای تولید آثار خود حدود سه شبانه‌روز نخوابیدند، به داوری دقیق آثار توسط داوران اشاره کرد و افزود: برای اولین‌بار در این دوره در اتاق ارزیابی کارها حضور یافتم البته بدون حق رأی و مشاهده کردم به‌شدت رقابت‌ها نزدیک بود و بررسی‌ها بسیار ریز و سخت بود.

مسئول فضای مجازی سپاه تهران بزرگ با بیان این موضوع که بحمدالله در این فاصله زمانی کوتاه کارهای فاخری تولید شد، یادآور شد: قرار بود از رتبه یکم تا پنجم تقدیر شوند که البته به هشت تیم ارتقا یافت.

وی عنوان کرد: ما در این رویداد دو مرحله داوری داریم که مرحله اول آن امروز اعلام می‌شود و مرحله دوم که توزیع آثار و میران استقبال از آن‌ها است بعد از انتخابات صورت می‌گیرد، البته در این مرحله تمام ۳۰ آثاری که تولید شدند مورد بررسی قرار می‌گیرند.

مهرکش با اشاره به اینکه در بخش دوم داوری آثاری که بیشترین استقبال و بازدید را داشته باشد برگزیده می‌شوند، اظهار داشت: در بحث انتشار همه آثار باید از یک درگاه انتشار شوند و در همه کارها باید لوگوی رویداد تولید محتوا کار شود و آثار به‌صورت خام یا با لوگوی فرعی منتشر نشود، ملاک انتشار کارها از کانال رویداد و متنای بسیج تهران بزرگ است که اسم شما و تیم و ناحیه در آن درج شده است که از این کانال‌ها می‌توانید در شبکه‌های دیگر بازنشر بدهید؛ نوع گزارش‌گیری را هم آماده می‌کنیم و در اختیارتان قرار می‌دهیم که بر اساس خوداظهاری و ارزیابی‌های دقیق است.

وی در پایان عنوان کرد: ما برای تشکیل دبیرخانه دائمی رویدادهای تولید محتوا تلاش کردیم؛ مجوز تشکیل دبیرخانه را گرفتیم و پس از تشکیل آن، رویدادهایی که حضوری و مجازی برگزار می‌شود به این دبیرخانه ارسال خواهند شد.

سردار حسن حسن‌زاده نیز به عنوان سخنران اصلی برنامه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خداقوت به شرکت‌کنندگان و برگزارکنندگان رویداد و تبریک اعیاد شعبانیه گفت: چند روزی بیشتر برای انتخابات که یکی از مهم‌ترین رخدادهای کشورمان است، زمان نداریم؛ یکی از کارهایی که می‌تواند تهییج ایجاد کند تولیدات فاخری است که توسط هنرمندان دیجیتال انجام شده است و می‌تواند بسیار اثرگذار باشد و انگیزه‌ها را برانگیخته کند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ افزود: این رقابت اولین تجربه‌ای است که ما در بخش رویدادها داریم که هدفمند و برای موضوع مشخص انجام می‌شود که می‌توانیم کیفیت آثار و میزان اثرگذاری آن را فضای دیجیتال دنبال کنیم.
وی تأکید کرد: یکی از کارهایی که می‌تواند هیجان فضای انتخاباتی را بیشتر کند تولیدات فاخری است که توسط هنرمندان دیجیتال انجام شده است. این آثار می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

سردار حسن‌زاده افزود: به‌غیراز رویدادی که به طور سالانه برگزار می‌شود، در مابقی رویدادها، تولیدات باید به‌صورت هدفمند با اثربخشی و کیفیت بالا به دبیرخانه ارسال شود تا انتشار و انعکاس آن را شاهد باشیم. اگر این اتفاق بیفتد؛ یعنی کاردرست پیش می‌رود و امیدواریم در مناطق تهران گسترش پیدا کرده و برگزار شود.

گفتنی است در این رویداد، نفرات برگزیده معرفی و از آنان تجلیل شد:
رتبه اول: تیم فطرس
رتبه دوم: تیم خورشید دوکوهه ناحیه بهشتی
رتبه سوم: نسل آرمانی ناحیه میثم


لیست پنج تیم شایسته تقدیر (هدیه پنج‌میلیونی)
تیم شمیم یاس   ناحیه رجایی
تیم مبتکران.    ناحیه قدس  
تیم ثاقب.      ناحیه حبیب
تیم ید و بیضا  ناحیه میثم
تیم شهید نادر طالب‌زاده ناحیه مقداد

لیست سه تیم شایسته تقدیر (هدیه سه‌میلیونی)
تیم شهید غلامعلی رجبی ناحیه مقداد
تیم تاروپود فاطمه خدابخشی
تیم حماس ناحیه ولیعصر

بخشی از سخنان سردار حسن زاده در این مراسم

گزارش تصویری/ اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پایتخت ویژه انتخابات

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه