اخبار داغ

پس از اولین گل برای آریس؛

انصاری‌فرد: از بازگشت به یونان خوش‌حالم؛ باید گل‌های بیش‌تری بزنم

انصاری‌فرد: از بازگشت به یونان خوش‌حالم؛ باید گل‌های بیش‌تری بزنم
مهاجم ایرانی تیم فوتبال آریس گفت: یونان مثل خانه دوم من است و از بازگشت به سوپرلیگ خوش‌حالم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ شب گذشته کریم انصاری‌فرد که به عنوان یار تعویضی برای تیم فوتبال آریس یونان مقابل وولوس وارد زمین شده بود، توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند و اولین گل خود با لباس تیم جدید یونانی‌اش را به سبک جود بلینگهام جشن گرفت.

این بازیکن ایرانی تیم آریس اظهار داشت: باید گل‌های بیش‌تری به ثمر می‌رساندیم. برای اولین گلم با پیراهن آریس خوشحالم. گلزنی کار من است و امیدوارم همچنان گلزنی کنم و هواداران آریس را خوشحال کنم. بازگشت به لیگ یونان یک افتخار است و خوشحالم که در این کشور زیبا هستم. دلم برای یونان تنگ شده بود. یونان خانه دوم من است و بازی در لیگ یونان باعث خوشحالی من است.

وی در ادامه عنوان داشت: لیگ یونان هر سال بهتر و بهتر می‌شود. سرمایه گذاری‌های خوبی هم روی بازیکنان یونانی و هم روی بازیکنان خارجی انجام می‌شود. ما به قهرمانی چشم دوخته‌ایم. می‌خواهیم بهترین عملکردمان را نشان دهیم. هدف اصلی ما قهرمانی در جام حذفی و خوشحال کردن هواداران‌مان است. دیدار سختی با پانایتولیکوس در نیمه نهایی داریم و فعلا روی این دیدار تمرکز کرده‌ایم. 

انصاری‌فرد در پایان گفت: از هواداران تشکر می‌کنم و به تیمم بابت نتیجه عالی تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم می‌توانستیم گل‌های بیش‌تری هم بزنیم. بدشانس بودیم. دوست دارم اعتماد هواداران را پاسخ دهم و بتوانم در آینده گل‌های بیش‌تری برای تیمم به ثمر برسانم. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه