اخبار داغ

باید فقط به لیگ فکر کنیم؛

نوازی: از استقلال - سپاهان با VAR استقبال می‌کنیم/ حرفی از جدایی نیک‌نفس نیست

نوازی: از استقلال - سپاهان با VAR استقبال می‌کنیم/ حرفی از جدایی نیک‌نفس نیست
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر بازی فردا مقابل سپاهان با VAR باشد، استقبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ محمد نوازی، مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار فردا مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: بازی با سپاهان بازی بسیار سختی برای ما خواهد بود چرا که همه می‌دانند که یکی از تیم‌های برتر لیگ است و بازیکنان بسیار خوبی را هم دارد و به همین دلیل هم تیم منسجمی دارد. بازی با الهلال هم روی اشتباهات فردی که داشتند نتوانستند سوار بر بازی شوند و نتیجه بگیرند.

وی در ادامه بیان داشت:  تمام تمرکز ما روی بازی با سپاهان است و تلاش خواهیم کرد تا یک فوتبال بسیار خوبی را مقابل هواداران که بعد از چند هفته ارائه دهیم. هواداران همیشه حامیان تیم بوده‌اند و فردا هم قطعاً از ما و بازیکنان حمایت لازم را انجام خواهند داد. امیدوارم فردا هم یک بازی خوب را از هر دو تیم شاهد باشیم.

نوازی در تشریح علت غیبت جواد نکونام عنوان داشت: نکونام تمام موضوعات و صحبت‌هایی را که باید می‌شد را انجام داده و به دلیل اینکه سر تمرین بود نمی‌توانست به نشست خبری بیاید. هرچند در این هفته‌ها در نشست خبری‌ها حضور نداشته است اما تمام صحبت‌های خود را انجام داده و به قول خودش از این به بعد باید تنها به بازی‌های لیگ برتر فکر کنیم. نکونام  امروز درگیر تمرین بود و نمی‌توانست بیاید و دیگر هم تصمیم ندارد در خصوص بحث‌های مدیریتی باشگاه حرفی بزند. هرچه که بود تمام شده است و باید به لیگ فکر کنیم.

وی در رابطه با جلال‌الدین ماشاریپوف تأکید داشت: حضور ماشاریپوف بسیار برای استقلال مؤثر بوده است و امیدواریم در آینده با بازیکنان بیشتر وفق پیدا کند و بیشتر به تیم کمک کند. او بازیکن بزرگی است و آمدن او باعث تیم ما هم شکل بهتری پیدا کند.

مربی تیم فوتبال استقلال راجع به خروج زبیر نیک‌نفس هم خاطرنشان ساخت: زبیر نیک نفس در استقلال می‌ماند و حرفی از جدایی او نیست، اگر موضوع جدیدی مطرح باشد من خبر ندارم.

وی در پایان گفت: در خصوص کمک داور ویدئویی صحبت‌هایی را شنیدیم اما نمی‌دانیم که عملی می‌شود یا خیر. اگر این بازی با کمک داور ویدئویی برگزار شود خیلی خوب خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه