اخبار داغ

لحظه به لحظه؛

آخرین اخبار از صدوچهل‌ وپنجمین روز عملیات طوفان الاقصی/ افزایش شمار شهدای کودک در اثر گرسنگی

آخرین اخبار از صدوچهل‌ وپنجمین روز عملیات طوفان الاقصی/ افزایش شمار شهدای کودک در اثر گرسنگی
همزمان با تشدید حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه اوضاع بهداشتی و قحطی در این باریکه رو به وخامت گذاشته است.

به گزارش خبرنگار بین الملل شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صدوچهل‌وپنجمین روز از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که​​​​​ نظامیان رژیم اسرائیل بامداد امروز پنجشنبه به بیش از سه منطقه در کرانه باختری فلسطین یورش برده که در اثر آن یک نفر به شهادت رسیده و شماری نیز بازداشت شده است.

ارتش رژیم اسرائیل به اردوگاه‌های النصیرات، البریج و الزهراء واقع در مرکز غزه حملات هوایی انجام داد که در اثر آن تا این لحظه 25 نفر شهید شده‌اند.

ارتش رژیم اسرائیل: مذاکرات در قطر ادامه دارد

رادیو ارتش رژیم اسرائیل بامداد امروز پنجشنبه اعلام کرد که مذاکرات برای دست یابی به توافق آتش بس و تبادل اسرا در شهر دوحه قطر همچنان ادامه دارد و هر لحظه امکان دارد که توافق اعلام شود!

آمار جدید شهدا و مجروحان حمله های اشغالگران به غزه

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۸ کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است که بر اثر آن ۷۶ نفر شهید و ۱۱۰ نفر هم زخمی شدند.

خبرگزاری شهاب، وزارت بهداشت غزه آمار جدیدی از شهدا و مجروحان حمله های رژیم صهیونیستی به غزه اعلام کرد.

افزایش شمار شهدای کودک در اثر گرسنگی

از سوی دیگر سخنگوی وزارت بهداشت نوار غزه در گفتگو با شبکه الجزیره تصریح کرد: اشغالگران صهیونیست یک جنگ جدید علیه ساکنان نوار غزه به نام جنگ گرسنگی راه انداخته‌اند.

وی افزود: تعداد شهروندان فلسطینی که در اثر گرسنگی جان خود را از دست می‌دهند در حال افزایش است. کودکان فلسطینی بخش قابل توجهی از این شهدا را تشکیل می‌دهند.

این مسوول فلسطینی اضافه کرد: کودکانی که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند در معرض مرگ بر اثر گرسنگی قرار دارند.

وی بیان کرد: اشغالگران صهیونیست مانع فعالیت تمام نهادهای بشردوستانه و ارسال کمک‌های انسانی به نوار غزه می‌شوند. سیستم بهداشتی در شمال نوار غزه به ویژه بعد از توقف فعالیت بیمارستان کمال عدوان به صورت کامل فلج شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت نوار غزه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به صورت تعمدی و هدف مند مانع ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه می‌شود تا در مسیر نسل کشی ساکنان این منطقه حرکت کند.

آغاز مجدد حمله‌های هوایی و زمینی اشغالگران علیه نوار غزه

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که حمله‌های هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی علیه بخش‌های مختلف نوار غزه طی بامداد و صبح امروز همچنان ادامه داشته است.

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که انفجارهای گسترده بخش‌های جنوبی شهر خان یونس را واقع در جنوب نوار غزه به شدت لرزانده است.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که در جریان بمباران میدان النابلسی واقع در شمال نوار غزه ده‌ها شهید و زخمی برجای مانده‌اند.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز اطراف منطقه صوفا را واقع در شمال شرق رفح در جنوب نوار غزه هدف حمله‌های خود قرار داد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه