اخبار داغ

با وجود تکذیب معاون وزیر؛

تأیید واگذاری 80 درصدی سهام پرسپولیس به تأمین‌اجتماعی به‌دلیل بدهی دولت!

تأیید واگذاری 80 درصدی سهام پرسپولیس به تأمین‌اجتماعی به‌دلیل بدهی دولت!
ادعای واگذاری 80 درصدی سهام باشگاه پرسپولیس به تأمین‌اجتماعی به‌دلیل بدهی دولت مورد تأیید و اثبات قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ روز گذشته پس از برگزاری مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون آمادگی‌جسمانی، سیدمحمدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برای پاسخ‌گویی به پرسش‌های اصحاب رسانه در محل آکادمی ملی المپیک حضور یافت.

اسبقیان در پاسخ به خبرنگار دانا پیرامون آخرین وضعیت واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس به تأمین اجتماعی در قالب تهاتر بدهی‌های دولت گفت: چنین موضوعی را نشنیدم و فکر نمی‌کنم درست باشد. وزارت ورزش دنبال تیم‌داری و باشگاه‌داری نیست و جزء وظایف این وزارت‌خانه نیست.

با این حال شب گذشته در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر، تصویری از نامه رسمی پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی بابت رد دیون دولت به سازمان تأمین اجتماعی منتشر شد که ادعای معاون وزیر و ساختار وزارت ورزش و جوانان را به کلی زیر سوال برده و مردود کرده است.

از قرار معلوم در این پیشنهاد، مقرر شده تا 80 درصد از سهام باشگاه (شرکت) پرسپولیس در قالب رد دین دولت در اختیار تأمین اجتماعی قرار بگیرد تا دولت از این راه با این سازمان تسویه حساب کند؛ موضوعی که البته به تأیید مسئولان سازمان تأمین اجتماعی نرسیده است.

خبرنگار: میعاد نیکخوی سلیمی

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه