اخبار داغ

پرسپولیس 4 – فولاد 2؛

لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس با بیرانوند هم نباخت!/ آتشبازی در کوره فولادی

لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس با بیرانوند هم نباخت!/ آتشبازی در کوره فولادی
در یکی از رقابتهای هفته نوزدهم پرسپولیس در یک بازی پرگل فولاد را در تهران شکست داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرسپولیس برابر فولاد یکی از مهمترین بازیهای هفته نوزدهم بود. بازی که تقابل خوش شانس ترین دستیاران لیگ محسوب می شد. دو تیمی که در این فصل روی نیمکت خود تغییر را تجربه کرده بودند و جالب اینکه هر دو تیم نفر دستیار و کمک مربی خود را ارتقا پست داده و به عنوان سرمربی معرفی کرده اند.

بازی پیش دربی همیشه اهمیت وافری دارد و پرسپولیس می خواست در ادامه روند بردهایش با یک برد خوب و کمترین تلفات به دربی برود. از همین رو اوسمار بهترین و تهاجمی ترین ترکیب خود را به زمین فرستاد. فولاد نیز می خواست با آل نعمه در برابر مدعی لیگ خودنمایی کند.

بازی با حملات توفانی پرسپولیس شروع شد و سرخ ها با میدانداری استون اورونوف روی دروازه حریف خیمه زدند اما برخلاف جریان بازی بیرانوند با یک اشتباه کودکانه و مرگبار در عین ناباوری یک گل به فولاد هدیه کرد. بعد از این گل پرباهنگ حملات پرسپولیس بیشتر شد و آنها گل تساوی را زدند اما این بار اشتباه دوم بیرانوند سبب شد تا فولاد گل دوم را هم برخلاف جریان بازی به ثمر برساند و پرسپولیس در عین ناباوری بازنده به رختکن برود.

پرسپولیس که نمی خواست بازنده باشد، نیمه دوم را توفانی آغاز کرد و کاملا روی دروازه فولاد خیمه زد. حملاتی که خیلی زود مقاوت فولاد را شکست و 3 گل پی در پی از سوی سرخ ها سبب شد تا پرسپولیس با ارائه یک بازی تهاجمی فولاد را خم کند و حتی اشتباهات بیرانوند هم مانع برد آنها نشود.

 

پرسپولیس 4

گل: اوستون اورونوف (35)، عیسی ال کثیر (54)، محمدحسین کنعانی زادگان (68، پنالتی)، مهدی ترابی (74)

 

فولاد 2

گل: موسی کولیبالی (11)، عبدالکریم حسن (42، گل به خودی)

 

پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، عبدالکریم حسن، فرشاد فرجی، حسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی (78- محمد خدابنده لو)، مهدی ترابی (۸۴- سعید صادقی)، اوستون ارونوف، امید عالیشاه (78- وحید امیری)، عیسی آل کثیر

سرمربی:اوسمار ویه‌را

 

فولاد:

کریستوفر کنت، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، شاهین توکلی، وحید حیدریه (۸۶-احسان پهلوان)، حمید بوحمدان، لوکاس کاندیدو، ابراهیم حصار (56-علی شجاعی)، ساسان انصاری، محمد علی‌نژاد، لوسیانو پریرا (۸۶- عادل ارغند)

سرمربی: احمد آل نعمه

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه