اخبار داغ

پس از دریافت لایسنس فیفا؛

لیگ برتر فوتبال| قضاوت احتمالی وحید کاظمی در دربی 103 پرسپولیس و استقلال

لیگ برتر فوتبال| قضاوت احتمالی وحید کاظمی در دربی 103 پرسپولیس و استقلال
به احتمال زیاد وحید کاظمی قضاوت صدوسومین دربی فوتبال ایران را برعهده خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ در شرایطی که هنوز برگزاری شهرآورد صدوسوم فوتبال پایتخت بین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران نهایی و قطعی نشده، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره داور این بازی حساس شروع شده است.

بنا بر اطلاع‌رسانی رئیس فدراسیون فوتبال و پس از جلسه ابتدای هفته شورای تأمین استان تهران، برگزاری دربی 103 در تاریخ و ساعت قبلی یعنی چهارشنبه 23 اسفند - ساعت 20:00 در ورزشگاه آزادی قطعی است اما اخبار منتشره از گوشه و کنار، حکایت از این دارند که ممکن است دربی با 24 یا 48 ساعت تأخیر یعنی پنج‌شنبه یا جمعه برگزار شود.

با این همه اما تمام این حواشی نتوانسته مسئله داوری را زیر پوشش خودش ببرد. تعیین قاضی دربی همیشه جزو سخت‌ترین تصمیمات کمیته داوران فدراسیون فوتبال بوده و حالا که در این دربی قرار است از VAR هم استفاده شود، گزینه‌های داوری محدودتر و البته تعیین قاضی نهایی شهرآورد استقلال و پرسپولیس هم سخت‌تر از همیشه شده است.

بر اساس پی‌گیری‌ها، وحید کاظمی به عنوان داور دربی ۱۰۳ انتخاب شده و در ۴۰ سالگی این مسابقه حساس را که در تعیین قهرمان هم می‌تواند نقش داشته باشد، قضاوت خواهد کرد. کاظمی دوره‌های VAR را به تازگی در عربستان پشت سر گذاشته که این دوره‌ها به تأیید رسمی فیفا و مهر لایسنس هم رسیده است.

وحید کاظمی در دور رفت لیگ برتر ۷ قضاوت را داشت و در این فصل قضاوت‌های حساسی را برعهده داشته و برای همه تیم‌های مدعی لیگ برتر ازجمله استقلال، پرسپولیس، سپاهان و ... داوری کرده که بالاترین نمرات را گرفته است. احتمالاً سعید قاسمی و حسن انتظاری کمک‌های او هستند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه