اخبار داغ

در میکسدزون دربی؛

چشمی: شرایط مالی بازیکنان انصاف نیست/ رضاوند: 35 درصد دریافت کرده‌ایم!

چشمی: شرایط مالی بازیکنان انصاف نیست/ رضاوند: 35 درصد دریافت کرده‌ایم!
اعضای تیم فوتبال استقلال در میکسدزون دربی 103 حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ بهزاد غلامپور پس از تساوی دربی ۱۰۳، گفت: دربی خوبی بود. همه هواداران باید به استقلال افتخار کنند. بازیکنان ما در این ۲۰ هفته، همه سنگ تمام گذاشتند و به نظر من بهترین نتایج را گرفتیم. هواداران‌مان باید باهوش باشند.

وی ادامه داد: ما در اول فصل و در نیم‌فصل بازیکنانی را که می‌خواستیم، نگرفتیم و هواداران باید حواس‌شان جمع باشد. بچه‌های ما شاهکار کردند و کار بزرگی انجام دادند.

مهدی‌پور: دربی زیبا فدای منافع دو تیم شد

مهدی مهدی پور پس از تساوی بدون گل در دربی ۱۰۳ گفت: دربی امروز خیلی بازی تاکتیکی بود. قبول دارم اصلاً فوتبال تماشاگرپسندی نبود ولی بعضی وقت‌ها فوتبال زیبا مخصوصاً در دربی فدای منافع تیم‌ها می‌شود و امروز این اتفاق افتاد. از هواداران معذرت می‌‌خواهم که فوتبال زیبا فدای منافع تیم‌شان شد.

وی درباره داوری گفت: با وجود VAR، صحبت از داوری زیاد جالب نیست و باید احترام بگذاریم.

بازیکن استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال به هدف خود رسید؟ گفت: نمی‌گویم ما به هدف‌مان رسیدیم، ولی به نظرم فوتبالی که امروز دو تیم بازی کردند خیلی تاکتیکی بود. این فوتبال برای هواداران حوصله‌ سر بر بود ولی دو تیم منافع خودشان را دنبال می‌کردند.

مهدی‌پور تصریح کرد: در کار دفاعی تیم ما فوق‌العاده کار کرد و پرسپولیس موقعیت خاصی نداشت.

رضاوند: حداقل پول امسال ما را بدهند

آرش رضاوند پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس در دربی ۱۰۳ اظهار داشت: به نظرم بازی نسبتاً خوبی بود. فکر می‌کنم در ۲۵ دقیقه اول می‌توانستیم گل بزنیم، ولی خُب نتیجه بازی بیشتر به نفع ما بود که صدر را حفظ می‌کردیم و امیدوارم به هدفی که داریم، برسیم. نیمه اول خوب بود، ولی نیمه دوم نه! آنهم به خاطر فشار و حساسیت بازی.

وی در مورد اعتقاد پرسپولیسی‌ها به پنالتی هم گفت: من تکل زده بودم و صحنه را ندیدم، ولی VAR وجود دارد و اگر اتفاقی افتاده بود می‌گرفتند.

هافبک تیم استقلال در پاسخ به این پرسش که کادر فنی این تیم نسبت به عدم جذب بازیکن ناراحت است و این موضوع آیا باعث نمی‌شود بازیکنان فعلی دلسرد شوند، گفت: ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. حالا نمی‌دانم کادر فنی چه ذهنیتی دارد و شاید آن اتفاق نیفتاده است. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و با این شرایط بد باشگاه کنار می‌آییم تا بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

رضاوند درباره شرایط مالی این تیم گفت: ما نمی‌خواهیم حاشیه درست کنیم. آرام هم صحبت می‌کنیم. الان من ۳۰ درصد دریافتی داشتم و بعد قراردادم را کم کردم و شد ۳۵ درصد! الان هم شب عید است و ۴۵ درصد از سال قبل طلب دارم. شنیدم قرار است پنج درصد بدهند که فعلاً هم پولی واریز نشده است. پاداش دو سه بازی قبل را زدند، ولی این مشکل ما را حل نمی‌کند.

وی افزود: من خودم طلبم در دلار ۲۵ هزار تومانی بوده، ولی الان دلار ۶۰ هزار تومان است. یکی دو سال دیگر هم دلار ۱۰۰ هزار تومان می‌شود و پول ما ارزش ندارد. حداقل پول امسال ما را بدهند. ما الان چند ماه است بازی می‌کنیم و واقعاً ۳۵ درصد کم است. باشگاه باید کمک کند و تیم در صدر جدول است.

چشمی: اگر مساوی می‌خواستیم از ابتدا دفاعی بازی می‌کردیم

روزبه چشمی پس از تساوی بدون گل دربی ۱۰۳، گفت: بازی را خوب شروع کردیم ولی از دقیقه ۳۰ به بعد، خستگی چند بازی فشرده ما اذیت‌مان کرد و به لحاظ بدنی خسته بودیم. بازی به لحاظ فنی خیلی چیز خاصی نداشت.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود تساوی بیشتر به سود استقلال بود، عنوان کرد: اگر می‌خواستیم مساوی کنیم، اول بازی هم دفاعی بازی می‌کردیم. در ۲۰ دقیقه اول بازی موقعیت داشتیم و بازی دست‌مان بود. خستگی تأثیرگذار بود و در کل بازی خیلی باکیفیتی ندیدیم.

چشمی درباره مشکلات مالی استقلال گفت: بارها در طول فصل از بچه‌ها تشکر کردم و باز هم تشکر می‌کنم و دَم همه‌شان گرم، مردانگی کردند. بازیکنان ما خیلی مشکلات دارند و از پول‌های سال گذشته و امسال که نگرفتیم، هست و مشکلات فراوان است. یک بار خواهش کردم این تیم را دریابید. استقلال نسبت به خیلی از تیم‌های دیگر که امکانات کمتری دارد، زحمت کشیده و حقش نیست که ذهن‌ بازیکنان درگیر هزار و یک مشکل باشد. در شب عید نباید این مشکلات را داشته باشیم و حالا شنیدیم که صحبت از پرداخت ۵ درصد واریزی در شب عید است.

وی در پاسخ به این سؤال که انتظار نداشت خطیر پس از دربی به رختکن بیاید؟ خاطرنشان کرد: دیدار خشک و خالی فایده‌ای ندارد. باید تلاش کنند مشکلات را حل کنند، من نمی‌گویم که کاری نمی‌کنند ولی وقتی جواب نمی‌دهد باید بیشتر تلاش کنند. از تمام مسئولان باشگاه  تمنا می‌کنم که مشکلات بازیکنان را حل کنند. ۱۰ بازی تا پایان فصل باقی مانده اما ما هنوز درگیر مطالبات فصل گذشته هستیم. این شرایط انصاف نیست. 

حسینی: اگر پرسپولیس صدرنشین بود، باز هم ۱۱ نفره حمله می کرد

سید حسین حسینی پس از پایان دربی و تساوی بدون گل گفت: همیشه بازی سختی است، به خاطر آن فشار و استرسی که هست دو تیم نمی توانند خوب بازی کنند، اما ما به آن چیزی که می خواستیم رسیدیم و فاصله را حفظ کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که عالیشاه گفت که سبک بازی استقلال باعث کیفیت پایین این بازی شد، گفت: ببخشید اگر پرسپولیس ۳ امتیاز بیشتر بود، ۱۱ نفره حمله می‌کردند. ما سال های گذشته هم نوع بازی آن‌ها وقت تلف کردن آن‌ها را دیدیم.

حسینی درباره اینکه پرسپولیسی ها معتقد بودند، پنالتی صورت گرفت: وی ای آر بود و دیگر حرفی نمی ماند.

وی درباره اینکه غلامپور مربی استقلال گفت که حق حسینی است که دروازه بان فیکس تیم ملی باشد، عنوان کرد: تشکر می کنم از آقای غلامپور، خیلی برای من زحمت کشید، کلین شیت یک کار تیمی است. امیدوارم بتوانم به عملکرد خوبم ادامه دهم.

دروازه بان استقلال درباره شرایط مالی استقلال و صحبت های خطیر که گفته به داد استقلال رسیده است، گفت: ما آنقدر مشکل داریم و جالب است که تیم های دیگر نصف ما مشکل ندارند و همه مصاحبه می کنند و گله مند هستند. ببینید که پرسپولیس و سایر مدعیان چطور در نیم فصل یارگیری کردند و دیدید که پرسپولیس در زمین چه تیم کاملی بود اما همه مشکلات برای استقلال است و پول های پارسال ما هم مانده است. از باشگاه خواهش ویژه دارم که تلاش کنند. گویا قرار است ۵ درصد به حساب ما واریز شود اما آخر سال است و واریز ۵ درصد به درد ما نمی خورد و به تیم ضربه نزند.

نوازی: مشکلات استقلال از اول فصل وجود داشت

محمد نوازی، مربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی بدون گل تیمش برابر پرسپولیس در داربی ۱۰۳ اظهار کرد: بازی خوبی بود و بازیکنان تلاش کردند هر چند که شرایط خوب نبود اما تلاش خود را کردیم. اگر اول فصل می‌گفتیم باید یار بگیریم به خاطر همین روزها بود و بازیکنان تاکنون به نحو مطلوب کار کرده‌اند و توانسته‌ایم صدر جدول را حفظ کنیم.

وی افزود: با این شرایط در تعویض‌ها و برخی دقایق بازی کار سخت است اما باید ادامه مسابقات را با همین بازیکنان جلو برویم و تمام تلاش خود را انجام دهیم تا این بازیکنان را حفظ کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه صحبت‌های این‌چنینی باعث نمی‌شود زحمات بازیکنان استقلال نادیده گرفته شود؟ گفت: ما از ابتدای فصل همواره تشکر کرده‌ایم و بازیکنان از ابتدای فصل ایده‌آل بوده‌اند اما مشکلات استقلال از اول فصل وجود داشت.

نوازی در مورد اینکه چرا مربیان تیم‌ فوتبال پرسپولیس با وجود سه بازیکن جوان روی نیمکت نمی‌گویند بازیکن ندارند؟ اظهار کرد: مربی خودشان می‌تواند صحبت کند و من نمی‌توانم نظر بدهم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه