اخبار داغ

قدردانی زاخارووا از دبیرکل سازمان ملل

قدردانی زاخارووا از دبیرکل سازمان ملل
ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه از دبیرکل سازمان ملل به دلیل واکنش سریع در مورد حمله تروریستی به تالار کروکوس سیتی قدردانی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در کانال تلگرام خود نوشت: از آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل به دلیل واکنش سریع و اعلام موضع روشن در مورد حمله تروریستی به تالار کروکوس سیتی قدردانی می‌کنم.

گوترش دبیرکل سازمان ملل ساعتی پیش حمله تروریستی در یک سالن کنسرت در نزدیکی مسکو در روسیه را به شدت محکوم کرد.

دفتر سخنگوی دبیرکل سازمان ملل عصر جمعه به وقت محلی در بیانیه‌ای اعلام کرد: دبیرکل سازمان ملل حمله تروریستی امروز (جمعه) در یک سالن کنسرت در خارج از مسکو را که در آن حداقل ۴۰ نفر کشته و بیش از ۱۴۰ نفر زخمی شدند، را به شدت محکوم می‌کند.

دفتر سخنگوی دبیر کل سازمان ملل اعلام کرد: دبیرکل مراتب تسلیت عمیق خود را به خانواده‌های داغدار و مردم و دولت فدراسیون روسیه اعلام می‌کند و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل دارد.

پیش از این، معاون سخنگوی سازمان ملل به حمله تروریستی به سالن کنسرتی در شهر «کروکوس» روسیه واکنش نشان داد و اعلام کرد که این نهاد بین المللی اوضاع را زیر نظر دارد.

فرحان حق معاون سخنگوی سازمان ملل متحد عصر جمعه به وقت محلی در واکنش به این حمله تروریستی در روسیه گفت که سازمان ملل از حمله روز جمعه «غمگین است» و اوضاع را زیر نظر دارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه