اخبار داغ

در سومین و چهارمی بازی؛

تنیس مقدماتی کمتر از 14 سال جهان| پیروزی پسران ایران مقابل سریلانکا و هنگ کنگ

تنیس مقدماتی کمتر از 14 سال جهان| پیروزی پسران ایران مقابل سریلانکا و هنگ کنگ
پسران کشورمان در سومین بازی خود در مسابقات مقدماتی جهان مقابل سریلانکا به پیروزی رسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ سومین روز رقابت‌های مقدماتی کمتر از ۱۴ سال جهان در مالزی برگزار شد و پسران ایران در سومین دیدار مرحله گروهی با سریلانکا مسابقه دادند.

در نخستین بازی انفرادی رامتین رافعی  با نتیجه ۲ بر یک مقابل حریف خود به برتری رسید و در بازی دوم انفرادی کیارش صادقی با نتیجه ۳-۶ و ۴-۶ مقابل نماینده سریلانکا  پیروز شد تا این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود نمایندگان کشورمان به پایان برسد.

در ادامه روز سوم مسابقات تنیس مقدماتی جهان در مالزی ، پسران کشورمان پس از پیروزی مقابل سریلانکا در دومین بازی خود به مصاف هنگ کنگ رفتند.

در نخستین بازی انفرادی آریا شعبان نژاد با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست داد و در دومین مسابقه انفرادی کیارش صادقی با همین نتیجه مقابل نماینده هنگ کنگ شکست خورد.

در بازی دونفره نیز تیم‌ پسران ایران با ترکیب کیارش صادقی – رامتین رافعی موفق شدند با نتیجه ۶-۷ و ۲-۶ از سد هنگ کنگ عبور کنند تا این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود ایران به پایان برسد.

  تیم ایران با ترکیب کیارش صادقی، رامتین رافعی و آریا شعبان‌نژاد و با هدایت فرشید زیدی در این رویداد به میدان رفته است.

در این رویداد ۱۶ تیم حضور دارند که سه‌تیم برتر جواز حضور در مرحله جهانی را کسب خواهند کرد و دو تیم نیز سقوط به دسته پائین‌تر را تجربه می‌کنند.

مسابقات مقدماتی کمتر از ۱۴ سال جهان از ۶ لغایت ۱۳ فرودین ماه به میزبانی مالزی برگزار می شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه