اخبار داغ

استقلال 2 - مس 2؛

لیگ برتر فوتبال| فرار استقلال از شکست با درخشش بلانکو؛ تساوی جذاب اما پراشتباه!

لیگ برتر فوتبال| فرار استقلال از شکست با درخشش بلانکو؛ تساوی جذاب اما پراشتباه!
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و مس رفسنجان با نتیجه تساوی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال استقلال و مس رفسنجان در اولین روز از جریان برگزاری دیدارهای هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 19:00 امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف یک‌دیگر رفتند.

استقلالی‌ها که توسط مس از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفته بودند، در نخستین مصاف رسمی سال 1403 خود با انگیزه‌هایی متفاوت و برای انتقام پا به چمن آزادی گذاشتند و در آن سوی میدان هم مس با محرم نویدکیا روند بسیار خوبی را از خود برجای گذاشته بود.

مسی‌ها که با آمدن نویدکیا به کلی متحول شده‌اند، در نخستین دقایق بازی به گل رسیدند تا استقلال زمین‌گیر شود اما این گل در همان 15 دقیقه ابتدایی بازی جواب داده شد. نکته جالب این که در گل‌های به ثمر رسیده غفلت مدافع و اشتباه دروازه‌بان نقش داشت.

پس از تساوی در نیمه اول، مس در ثانیه‌های ابتدایی نیمه دوم توسط سعید واسعی باز هم پیش افتاد اما گوستاوو بلانکو دقایقی بعد باز هم روی اشتباه حامد لک مثل نیمه اول، گل تساوی را به ثمر رساند تا استقلال خیلی زود تسلیم مس نشود.

در ادامه موقعیت‌های پرتکرار دو تیم به جایی راه نیافت تا بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد. مصدومیت تلخ مهدی‌پور و انتقال او به بیمارستان در کنار اخراج سرپرست، اتفاقات تلخ استقلال در این بازی بودند.

استقلال 2
گل: گوستاوو بلانکو 16 و 50

مس 2
گل: سجاد شهباززاده 3 - سعید واسعی 46

ترکیب استقلال: حسین حسینی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی، میلاد فخرالدینی، مهدی مهدی پور (۴۰- زبیر نیک نفس)، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

ترکیب مس رفسنجان: حامد لک، رامتین سلیمان زاده، علی عدنان، حسن جعفری، محمد نژاد مهدی، سعید واسعی، جلال علی محمدی، فرشید باقری، منتظر محمد، سجاد شهباززاده، محمدمهدی محبی.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه