اخبار داغ

آلومینیوم صفر - استقلال یک؛

لیگ برتر فوتبال| حفظ صدرنشینی با چنگ و دندان؛ «بلانکو» تمام‌قد علیه ایرالکو!

لیگ برتر فوتبال| حفظ صدرنشینی با چنگ و دندان؛ «بلانکو» تمام‌قد علیه ایرالکو!
دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم و استقلال با برتری آبی‌پوشان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال آلومینیوم و استقلال طی دیداری در چارچوب هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 18:00 امشب (جمعه - 24 فروردین) در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف یک‌دیگر رفتند.

آبی‌پوشان پس از این که هفته گذشته 2 امتیاز مهم را از دست دادند، با تمام قوا به این بازی خارج از خانه آمدند تا بتوانند 3 امتیاز را از اراک به تهران سوغات ببرند و حداقل فاصله امتیازی را با پرسپولیسی حفظ کنند که امشب، یک بازی سخت و کلاسیک با ملوان بندرانزلی خواهد داشت.

در نیمه نخست این بازی، آلومینیوم که حمایت هوادارانش را هم داشت چندین بار دروازه سیدحسین حسینی را تهدید کرد اما دروازه آبی‌ها باز نشد. در عوض حملات آبی‌ها تیغ برنده‌تری داشت و پس از یک ضربه به تیر، گوستاوو بلانکو گلی بسیار بحث‌برانگیز را به ثمر رساند تا این نیمه با برتری شاگردان جواد نکونام پایان یابد.

نیمه دوم با افزایش فشار تیم میزبان برای جبران نتیجه آغاز شد اما به مطابق معمول تیم استقلال به لاک دفاعی فرو رفت و با دفاع همه‌جانبه و بعضاً 11 نفره، از گلزنی شاگردان سیدمجتبی حسینی مانع شد تا این استقلال باشد که با برتری و حداکثر امتیاز از این بازی سخت، به تهران برمی‌گردد.

آلومینیوم صفر
گل:

استقلال یک
گل: گوستاوو بلانکو 45

آلومینیوم

احمد گوهری، مهران موسوی، میلاد بدرقه(۷۰- رضا جبیره) ، امیر نوری (۷۰- ابوالفضل قنبری)، یونس اکبرپور، احسان قهاری، عارف حاجی عیدی، امین جهان‌کهن، محمدامین کاظمیان، مهدی لیموچی، محمدمهدی لطفی

سرمربی مجتبی حسینی

استقلال

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی، میلاد فخرالدینی، روزبه چشمی، جلال الدین ماشاریپوف، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس (۷۸- امید حامدی فر) ، مهرداد محمدی (۷۸- پیمان بابایی) ، گوستاوو بلانکو

سرمربی: جواد نکونام

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه