اخبار داغ

آغاز مجمع با حضور رئیس کمیته المپیک؛

انتخابات ترای اتلون| 4 کاندیدا انصراف دادند، حججی رئیس شد/ کنایه های گودرزی به نامنی

انتخابات ترای اتلون| 4 کاندیدا انصراف دادند، حججی رئیس شد/ کنایه های گودرزی به نامنی
در ابتدای مجمع انتخاباتی فدراسیون ترای اتلون 3 کاندیدا انصراف دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه (ترای‌اتلون) صبح امروز با حضور اعضای مجمع و کاندیداها در محل سالن استاد میرابوالقاسم فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک، سیدمحمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، احمد نامنی سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی و اصغر حسن‌زاده سرپرست دبیری کمیته ملی پارالمپیک از حضار در مجمع بودند.

امین احمدی، حمید براتی، محمدکاظم حججی، محمد نصیری، ایرج عرب، سیدکمال پیمبری، مهدی گودرزی، علی اکبر حسن‌پورحیدری و جاسم منوچهری کاندیداهای احراز پست ریاست فدراسیون بودند که عرب به شکل کتبی و احمدی و پیمبری نیز با غیبت در مجمع، انصرافی‌ها بودند.

کنایه‌های جدی مهدی گودرزی به احمد نامنی؛ آیا می‌توانید اسم هیات‌رئیسه‌تان را نام ببرید؟!

مهدی گودرزی، رئیس اسبق فدراسیون ترای‌اتلون و کاندیدای این مجمع گفت: این انتخابات غیرقانونی است. آقای نامنی تمام تلاش‌اش را کرد تا قوانین را زیرپا بگذارد و یک سال این انتخابات را طول بدهد. آقای نامنی آیا شما اعضای هیات‌رئیسه‌تان را اصلا می‌شناسید؟!
این اظهارات با بی‌اهمیتی و بدون واکنش نامنی همراه بود. اسبقیان گفت که باید حرمت مجمع رعایت شود و در نهایت اگر مشکلی داشت، می‌تواند شکایت کند.

گودرزی در پایان گفت: من ملزم به قوانین کشورم هستم و این مجمع انتخاباتی را به رسمیت نمی‌شناسم.

انصراف منوچهری به نفع حجی

در ادامه مجمع، جاسم منوچهری به نفع محمدکاظم حججی انصراف داد.

حججی رئیس شد

در پایان مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه (ترای‌اتلون) پس از انصراف ۴ کاندیدا، در نهایت محمدکاظم حججی با کسب ۲۴ تعداد رای از مجموع  ۴۷ رای ماخوذه برای مدت ۴ سال بر مسند ریاست این فدراسیون المپیکی قرار گرفت. حمید براتی ۱ رای، علی اکبر حسن‌پور حیدری ۱۵ رای و مهدی گودرزی نیز ۵ رای بدست آوردند.

انتخاب اعضای هیات رئیسه

هیات رئیسه پیشنهادی حججی نیز با کسب اکثریت آرا به فدراسیون ترای‌اتلون راه یافت. محمد نصیری و زهرا بهشتی نواب‌رئیس، سیروان عزیزی خزانه‌دار، فرامرز رنج‌کش و فاطمه واحدی کارشناسان خبره و حامد یادگاری و علی ایران‌منش نیز نماینده‌ هیات‌های استانی و باشگاه‌های ورزشی شدند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه