اخبار داغ

جوانمرد تنها گزینه جدی؛

پریدر استعفا داد؟/ سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات شرکت می کند؟

پریدر استعفا داد؟/ سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات شرکت می کند؟
در حالیکه که گفته می شد سرپرست فدراسیون شطرنج و به منظور حضور در انتخابات این فدراسیون از سمت خود کناره‌گیری کرده اما این خبر تایید نشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نام‌نویسی از نامزد‌های ریاست فدراسیون شطرنج از روز پانزدهم فروردین آغاز شده و تا روز بیست‌ونهم ماه جاری یعنی پایان وقت اداری امروز ادامه خواهد داشت. فدراسیون شطرنج هم‌اکنون با سرپرستی شادی پریدر اداره می‌شود. طی روز‌های اخیر برخی از اهالی شطرنج از جمله قهرمانان این رشته و روسای هیات‌ها با تنظیم نامه‌ای ضمن حمایت از شادی پریدر سرپرست این رشته خواستار حضور وی در انتخابات شده اند. این نامه را بیش از ۴۰ نفر از قهرمانان و پیشکسوتان و روسای هیات های شطرنج امضا کرده اند.

در همین راستا حدود ۱۵ نفر از اعضای مجمع فدراسیون شطرنج از جمله برخی ملی‌پوشان این رشته، صبح دیروز مقابل وزارت ورزش حضور پیدا کردند تا خواسته خود را به مسئولان وزارتخانه اعلام کنند. پس از این تجمع و در یک روز مانده به آخرین روز مهلت قانونی ثبت نام کاندیداهای ریاست شطرنج، اعلام شد که شادی پریدر سرپرست این فدراسیون از سمت خود کناره گیری کرده است اما در نهایت این خبر تایید نشد.

شادی پریدر از ۲۷ آذر با حکم کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست فدراسیون شطرنج منصوب شد و گفته می شد روز گذشته و پس از برگزاری تجمع، با حضور در وزارت ورزش از سمت خود کناره گیری کرده تا بتواند برای حضور در انتخابات فدراسیون شطرنج ثبت نام کند اما این خبر تایید نشد و به نظر می رسد که استعفای وی و حضور در انتخابات رسمیت نداشته باشد.

نکته عجیب اینکه تنها گزینه ای که تا به امروز برای انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج ثبت نام کرده کمال جوانمرد دبیر سابق کمیته پارالمپیک است. جوانمرد بعد از یک دوره کوتاه و ناموفق در کمیته پارالمپیک از این فدراسیون جدا شد و حکم سرپرستی فدراسیون ترای اتلون را گرفت اما دوره حضور او در این فدراسیون با برگزاری انتخابات این فدراسیون در امروز و پیروزی حججی در انتخابات به پایان رسید.

نام نویسی از کاندیداهای فدراسیون شطرنج از ۱۵ فروردین آغاز شده و امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین به پایان می رسد. باید منتظر بود و دید آیا فرد دیگری برای حضور در این انتخابات اعلام آمادگی خواهد کرد یا در نهایت پریدر استعفا می دهد و در این انتخابات شرکت می کند یا خیر.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه