اخبار داغ

در سایه تحریم نشست؛

ویه‌را: باید صنعت‌نفت را می‌بردیم؛ منتظر جواب MRI عالیشاه هستیم

ویه‌را: باید صنعت‌نفت را می‌بردیم؛ منتظر جواب MRI عالیشاه هستیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم مصدومیت امید عالیشاه دشوار نباشد ولی باید منتظر جواب MRI باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ اوسمار ویه‌را، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری این تیم مقابل صنعت‌نفت آبادان در نشست خبری پس از بازی حاضر شد اما خبرنگاران آبادانی این نشست را تحریم کردند و هیچ سوالی از سرمربی پرسپولیس نپرسیدند و حتی برخی حاضر نشدند حرف های این مربی را گوش کنند. خبرنگاران آبادانی معتقدند که روز گذشته مدت ها منتظر حضور این مربی در سالن نشست خبری بودند ولی او به سالن نشست خبری نیامد و این مساله را بی‌احترامی به خودشان دانستند.

ویه‌را در نشست خبری اظهار داشت: می‌دانید بازی در آبادان چقدر سخت است. نتیجه 3 بر صفر در فوتبال عالی است و از عملکرد بازیکنانم واقعاً رضایت دارم. می‌دانیم که یک بازی بیشتر از رقیب‌مان انجام دادیم. کاری که ما باید انجام می‌دادیم بردن بازی بود و این کار را انجام دادیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص مصدومیت عالیشاه عنوان داشت: امید بازیکن خیلی مهمی برای ماست، خصوصاً در این زمان. امیدوارم مصدومیت دشواری نباشد ولی باید منتظر جواب MRI باشیم.

اوسمار در خصوص اینکه آیا پرسپولیس درخواستی برای استفاده از VAR در بازی‌های باقی مانده داشته است؟ گفت: VAR یک روش خوب در فوتبال است و کمک می‌کند ولی من در این لحظه از تصمیم باشگاه خبر ندارم و هر تصمیمی بگیرند از آن تبعیت می‌کنیم.

وی در خصوص مسابقات باقی مانده پرسپولیس در جام حذفی و لیگ بیان داشت: همه بازی‌ها برای ما مهم هستند. جام حذفی هم خیلی مهم است، چون با یک بازی 90 دقیقه‌ای می‌توانیم به مرحله بعد برویم و به همین خاطر با تمام بازیکنان در زمین حاضر می‌شویم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه