اخبار داغ

راهکارهای رئیس فدراسیون قایقرانی برای تحقق جهش تولید در ورزش؛

سهرابیان: با جهش تولید می‌توانیم ورزش قوی برای ایران قوی داشته باشیم/ حمایت از تولید داخلی توسعه قایقرانی را در پی دارد

سهرابیان: با جهش تولید می‌توانیم ورزش قوی برای ایران قوی داشته باشیم/ حمایت از تولید داخلی توسعه قایقرانی را در پی دارد
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: با استفاده از توان تولید با مشارکت مردم می‌توانیم ورزش قوی برای ایران قوی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ توسط رهبر انقلاب با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، اظهار کرد: ورزش در‌ کشور می‌تواند از جهات مختلف در زمینه تولید فعال باشد که همگی آن‌ها با مشارکت مردم امکان بیشتری ‌پیدا می‌کند. پرورش و شناسایی افراد مستعد با همکاری نهادها و ارگان‌های مردمی و به‌ نوعی تولید ورزشکار یکی از جنبه‌های جهش تولید با مشارکت مردم است که می‌تواند در سال ۱۴۰۳ در دستور کار قرار گیرد و در جهت پیشرفت ورزش و نهایتا برافراشته شدن پرچم ایران عزیز مسیر را هموار کند.

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره تولید تجهیزات ورزشی هم توضیح داد: یکی از دغدغه‌های مهم اهالی ورزش خرید تجهیزات به روز و وارد کردن آن با توجه به هزینه‌های گزاف و طی پروسه‌های دیگر است. با توجه به توان بالای تولید داخلی خصوصا کارگاه‌های کوچک پس از نگاه مثبت مقام معظم رهبری با فراهم شدن زمینه‌ها در سال جدید می توان از این ظرفیت استفاده کرد. این اتفاق می‌تواند حمایت از تولیدکنندگان خرد از بدنه مردم و در کنار آن تامین تجهیزات مورد نیاز‌ ورزشکاران را در سطوح مختلف در پی‌ داشته باشد.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب پیش از این نیز با مطرح کردن شعار «ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد»، اهمیت حمایت از ورزش را گوشزد کرده بودند و حالا با شعار سال ۱۴۰۳، یعنی «جهش تولید با مشارکت مردم» می‌تواند، شرایط را برای استفاده بهینه از پتانسیل تولید در راستای ایجاد یک ورزش قوی با مشارکت مردم برای ایران قوی فراهم کند. در کنار این مسئله نباید شعار سال‌های گذشته را نیز فراموش کرد. رفع موانع و مشکلات تولید توسط بانک‌ها و مراکز مربوطه نقش زیادی در رونق تولید دارد که مطابق فرمایش رهبری باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره راهکارهای لازم برای تحقق شعار سال در ورزش بیان کرد: سال گذشته پس‌ از وقفه طولانی، شورای عالی ورزش تشکیل جلسه داد که خروجی آن تصمیمات مهمی هم بود، گمان می‌کنم با تشکیل این شورا و ایجاد شوراهایی در‌ راستای بررسی و ارائه برنامه‌های کوتاه مدت با حضور اصحاب ورزش می‌تواند زمینه‌ساز آغاز یک پویش ملی باشد.

وی حمایت ادارات و بخش‌های دولتی از تولیدکنندگان و مردم برای مشارکت در تولید را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: با اجماع همه دست اندرکاران و جذب مشارکت مردم است که می‌توان در تولید جهش ایجاد کرد و اهمیت شعار سال نیز در این نکته است.

سهرابیان در‌ خاتمه گفت: ما در فدراسیون قایقرانی همکاری خوبی با تولیدکنندگان حوزه قایقرانی داریم و البته فرصت‌های دیگری هم فراهم است که حالا در‌ راستای تحقق شعار سال می‌شود بهینه‌تر از آن‌ها بهره برد و توسعه بیشتر قایقرانی را در کشور مدنظر قرار‌ داد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه