اخبار داغ

راهکارهای رییس فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی برای تحقق جهش تولید در ورزش؛

گواری: با مشارکت مردم می‌توانیم تجهیزات ورزشی را با توان داخلی تولید کنیم

گواری: با مشارکت مردم می‌توانیم تجهیزات ورزشی را با توان داخلی تولید کنیم
رییس فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی گفت: مبنای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، انسان سالم و تندرست است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد گواری رییس فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی در مورد نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» و تاثیر ورزش در تحقق این شعار، اظهار داشت: اصلی ترین سرمایه یک کشور، نیروی انسانی سالم است که از آن راه بتوانیم در سایر بخش‌ها مثلا اقتصاد موثر باشیم. انسان سالم و تندرست یعنی پایه تحقق شعار سال ۱۴۰۳ و در مسیر پرورش این افراد، فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی با توجه به اهداف و ماموریت‌های تعریف شده، رسیدن به آمادگی جسمانی مطلوب و ارتقای تندرستی مردم را در دستور کارش قرار داده که کمک کننده تخقق شعار سال است.

رییس فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی عنوان داشت: نیروی انسانی سالم، پایه اصلی تحقق شعار سال ۱۴۰۳ است. منابع انسانی دارای ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، روانشناختی و... هستند که در سایه تعامل تمامی این ابعاد، رفتار و حرکت می‌کنند و نقش فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی در سلامت کارمندان، کارگران و نیروی کار و تولید کشور، اجتناب‌ناپذیر است.

او با اشاره به استفاده از تجهیزات داخلی خاطرنشان ساخت: در بعد روانی، انسان سالم و تندرست از آرامش ذهنی برخوردار می‌شود و از استرس‌های شغلی در امان است و بهتر می‌تواند توانمندی‌های خود را در بخش اقتصادی و تولید به نمایش بگذارد. برخی رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی نیازمند تجهیزات خاص هستند. با این وجود به منظور افزایش تولید با مشارکت مردم می‌توانیم در مسیر تولید تجهیزات با تکیه بر توان داخلی گام برداریم و زمینه‌ساز ورزش کردن آسان و ارزان مردم شویم.

رییس فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی با اشاره به نقش سلامتی در تولید گفت: نیروی انسانی سالم و تندرست، پویایی بیشتر، تاب‌آوری بیشتر، تحمل بهتر شرایط کار، افزایش تولید و بهره‌وری را به همراه خواهد داشت. در صورت وجود نیروی انسانی سالم و تندرست، بازدهی بیشتری در بخش‌های مختلف اقتصادی کشور رقم خواهد خورد. در بعد اجتماعی و جمعی، ورزش گروهی باعث اتصال و پیوستگی بین کارکنان می‌شود و دستاورد آن، همدلی و پیشرفت امور سازمانی است که در نهایت افزایش بهره‌وری را به دنبال دارد؛ همچنین انسان سالم در قیاس با انسان کم‌تحرک دیرتر خسته می‌شود و دست از کار می‌کشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه