اخبار داغ

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اعلام کرد:

کسب مدرک جهانی رشته اتومبیلرانی توسط دو ایرانی

کسب مدرک جهانی رشته اتومبیلرانی توسط دو ایرانی
حسین نبوی و شروین پوشین برای اولین بار توانستند بالاترین مدرک جهانی رشته اتومبیلرانی را برای کشورمان بدست آوردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی، با حمایت و معرفی فدراسیون موتورسورای و اتومبیلرانی ایران، حسین نبوی و شروین پوشین برای اولین بار توانستند بالاترین مدرک جهانی رشته اتومبیلرانی را برای کشورمان بدست آوردند.

مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسورای و اتومبیلرانی در دیدار با حسین نبوی و شروین پوشین استوارت بین المللی رشته اتومبیلرانی اظهار داشت: سال گذشته با بررسی و مشورت هایی که صورت دادیم، حسین نبوی و شروین پوشین از مجموعه فدراسیون به فدراسیون جهانی اتومبیلرانی برای طی دوره آنلاین استوارت معرفی شدند

وی افزود: خوشبختانه با دانش و زحمت زیاد، هر دو نفر توانستند با نمرات عالی دوره را بگذرانند و درجه بین المللی استوارت را برای اولین بار در تاریخ این رشته بدست بیاورند.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ادامه داد: این بالاترین مدرک جهانی در رشته اتومبیلرانی ایران است که تاکنون بدست آمده و امیدوارم بتوانیم با شناسایی و معرفی بیشتر افراد شایسته و توانمند فرصت های بزرگتری را برای ایران در مسابقات جهانی و بین المللی بدست بیاوریم.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی همچنین از موفقیت فرشاد اباذری در آکادمی فدراسیون جهانی موتورسواری یاد کرد و گفت: ایشان هم با معرفی فدراسیون در دوره مالزی شرکت کرد و خوشبختانه با پشتکار و تلاش فراوان توانست با بهترین امتیاز دوره بین المللی فدراسیون جهانی را طی کند.

ناظمی در پایان گفت: برای موفقیت های مربیان و ورزشکاران ایرانی در مجامع جهانی از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم و بطور حتم از دانش و جایگاه علمی و بین المللی آنها در آموزش و ارتقا سطح مربیان و ورزشکاران داخل ایران بهره مند خواهیم شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه