اخبار داغ

تایلند یک - ایران 4؛

جام ملت‌های فوتسال آسیا| قهرمانی تیم ملی ایران در قاره کهن؛ جام به صاحبش برگشت!

جام ملت‌های فوتسال آسیا| قهرمانی تیم ملی ایران در قاره کهن؛ جام به صاحبش برگشت!
تیم ملی فوتسال کشورمان در جدال پایانی جام ملت‌های آسیا به مصاف تایلند میزبان رفت و به عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم ملی فوتسال کشورمان پس از غلبه بر تیم ملی ازبکستان در جدالی نزدیک و نفس‌گیر در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا 2024 - تایلند، در بازی حساس پایانی برای کسب سیزدهمین عنوان قهرمانی به مصاف تیم میزبان رفت.

وحید شمسایی تیمش را با ترکیب ابتدایی باقر محمدى، محمدحسين درخشانى ، سالار آقاپور، مهدى كريمى و بهروز عظيمى به میدان فرستاده است.

ایران خیلی زود توسط مهدی کریمی در دقیقه ابتدایی این بازی، به گل اول دست یافت. سعید احمدعباسی نیز در دقیقه 16 ایران را به گل دوم رساند. نیمه اول با برتری 2 بر صفر ایران به پایان رسید.

در اوایل نیمه دوم، تایلندی‌ها که از حمایت گسترده هواداران خود برخوردار بودند با ارائه یک کار ترکیبی دروازه ایران را باز کردند اما یک دقیقه بعد، کاپیتان علی‌اصغر حسن‌زاده دوباره اختلاف را به 2 گل رساند و ایران را پیش انداخت. این گل با چلنج تیم میزبان به VAR رفت که اثری نداشت.

چهارمین گل تیم ملی فوتسال ایران نیز توسط باقر محمدی از دروازه ایران مستقیم به دروازه تایلند رفت تا مهر محکمی باشد بر سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران، این بار با هدایت وحید شمسایی.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه