اخبار داغ

به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد؛

گردهمایی مدیران روابط عمومی وزارت دفاع

گردهمایی مدیران روابط عمومی وزارت دفاع
امیر دریادار خواجه امیری معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: در حوزه مقاومت و به خصوص غزه نیازمند روایت صحیح و هنرمندانه هستیم تا ایستادگی، مقاومت و خداباوری ملت فلسطین را برای جهانیان نمایان کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی وزارت دفاع، امیر دریادار خواجه امیری معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع در مراسمی که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور مدیران روابط عمومی وزارت دفاع برگزار شد ضمن تبریک دهه کرامت و روز ارتباطات و روابط عمومی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی در حوزه روابط عمومی و عملیات روانی گفت: باید در حوزه اطلاع‌رسانی و جهاد تبیین از تمام ظرفیت ها و توانمندی ها استفاده کنیم زیرا جهاد تبیین تاثیرگذار ترین راهبرد در مقابل جنگ رسانه ای دشمن است.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع توجه ویژه به نظام جامع اطلاع رسانی و اقدامات رسانه ای را از اقدامات مهم در مقابله با جنگ ترکیبی، شناختی و روانی برشمرد و افزود: برای تقویت استحکام درونی و تقویت ارزش های دینی باید با اقدامات سنجیده و فنی به حکمرانی رسانه ای برسیم.
امیر دریادار خواجه امیری شناخت مخاطب و انسجام سیاستی را از اولویت های اصلی کار رسانه ای دانست و گفت: برای موفقیت و مرجعیت داشتن در حوزه رسانه  باید نسبت به شناسایی ظرفیت رسانه و شبکه های مجازی، استفاده از هیئت های اندیشه ورز، تعامل با خبرگزاری های، برگزاری کلاس های آموزشی و کنترل کیفیت محتوای تولید شده در هر حوزه اهتمام داشته باشیم.
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با بیان اینکه امروز دشمن با جریان سازی باطل  رسانه‌ای و با روایات نادرست به دنبال جهت‌ دهی افکار عمومی در حوزه مسائل غزه و فلسطین است، تصریح کرد: در حوزه مقاومت و به خصوص غزه نیازمند روایت صحیح و هنرمندانه هستیم تا ایستادگی، مقاومت و خداباوری ملت فلسطین را برای جهانیان نمایان کنیم.
امیر دریادار خواجه امیری با بیان اینکه باید به دنبال ایجاد انگیزه، شور و نشاط و امید آفرینی در جامعه باشیم، اظهار داشت: با تهیه ی محصولات تبلیغاتی در راستای جهاد تبیین و بیان پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی به صورت هنرمندانه، می توانیم توطئه های دشمن در فضای جنگ ترکیبی را خنثی کنیم.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه