اخبار داغ

دوومیدانی بین المللی ترکیه| کسب 6 مدال رنگارنگ برای دوومیدانی کاران ایران

دوومیدانی بین المللی ترکیه| کسب 6 مدال رنگارنگ برای دوومیدانی کاران ایران
در رقابت‌های بین المللی دووومیدانی ترکیه دوومیدانی کاران ایران موفق به کسب 6 مدال رنگارنگ شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط عمومی دوومیدانی، در جریان برگزاری رقابت‌های بین المللی دووومیدانی ترکیه امیررضا معین پور و محمدحسین ابارقی به ترتیب مدال‌های طلا و برنز ماده ۲۰۰متر کسب کردند.

بر همین اساس امیررضا معین پور موفق شد با ثبت زمان ۲۱.۵۳ثانیه زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کند و مدال طلا را کسب نماید.

همچنین محمدحسین ابارقی دیگر نماینده کشورمان در این ماده با ثبت حد نصاب ۲۱.۶۶ثانیه سوم شد مدال برنز را از آن خود کرد.

 

علی امیریان قهرمان رقابت ماده ۸۰۰متر شد

در جریان برگزاری دومین روز رقابت‌های بین المللی دوومیدانی ترکیه علی امیریان دونده دوهای نیمه استقامت کشورمان موفق شد در جایگاه نخست رقابت ماده ۸۰۰متر قرار گیرد و مدال طلا این مسابقات را کسب نماید.

بر همین اساس،امیریان موفق شد با ثبت حد نصاب ۱:۴۷.۶۲دقیقه زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کند و مرد طلایی ماده ۸۰۰متر این مسابقات شود.

علی امیریان با ثبت این زمان حد نصاب شخصی خود را نیز به میزان ۱۲صدم ثانیه ارتقا داد.

 

کامران قهرمان ماده ۱۱۰متر با مانع شد

در جریان برگزاری دومین روز رقابت‌های دوومیدانی ببن المللی ترکیه مسعود کامران دونده دوهای با مانع کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۱۳.۸۱ثانیه زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کند و ضمن کسب عنوان قهرمانی مدال طلا این مسابقات را کسب نماید.

 

حسین کیهانی در ۳۰۰۰متر مانع طلایی شد/آذریان پیشتاز بخش زیر ۲۰سال

در جریان برگزاری دومین روز رقابت‌های دوومیدانی ببن المللی ترکیه حسین کیهانی قهرمان بازی‌های آسیایی جاکارتا موفق شد با ثبت حدنصاب ۸:۴۵.۷۵دقیقه زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کند و عنوان قهرمانی و مدال طلا این مسابقات را کسب نماید.

همچنین یوسف آذریان دونده جوان دوهای استقامت نیز در بخش زیر ۲۰سال این رقابت بین المللی با ثبت زمان۹:۱۱.۴۰دقیقه پیشتاز شد و عنوان قهرمانی را کسب نمود. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه