اخبار داغ

امام جمعه کیش:

دولت سیزدهم یکی از بهترین‌ دولت‌های تاریخ ایران است

دولت سیزدهم یکی از بهترین‌ دولت‌های تاریخ ایران است
امام جمعه کیش گفت: دولت سیزدهم به واسطه روحیه جهادی و خستگی ناپذیر شهید آیت الله ابراهیم رییسی، یکی از بهترین دوران ریاست جمهوری تاریخ ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز در مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله رییسی و هیات همراه اظهار کرد: شهید آیت الله رییسی فردی مومن، ولایی، خستگی ناپذیر، انقلابی، ساده زیست، همسو با سیاست‌های کلان نظام ، متواضع، امانتدار وحافظ منافع ملی و نظام، با اخلاص و بی توجه به حواشی و جهادگر بی بدیل و همراه و حامی مقاومت و مظلومان بود.

وی ادامه داد: شهید آیت الله ابراهیم رییسی محبوب مردم بود و بیش از ۴۰ سال خالصانه برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت کرد و یک ولایتمدار و سرباز ولایت به معنای واقعی کلمه بود.

امام جمعه کیش با بیان اینکه روش و منش «شهید جمهور» باید یک الگو برای رییس جمهور آینده کشور باشد، افزود: دولت سیزدهم مسیر توسعه را هموار کرده است.

وی مقام معظم رهبری را نعمت بی بدیلی در نظام جمهوری اسلامی برای ایجاد وحدت و اتحاد عنوان کرد و گفت: اطاعت از مقام معظم رهبری، اجرای قانون، ادامه خدمت رسانی، امیدواری به آینده روشن و تلاش مضاعف برای ادامه دادن مسیر شهدا برعهده همه مردم و مسوولان است؛ دشمنان به دنبال ایجاد نا امیدی در جامعه هستند و اما همگان می‌دانند که با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری هیچ خللی در روند کشور ایجاد نخواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز راه حل برون رفت از مشکلات امروز جامعه را انسجام، وحدت، همدلی، هماهنگی و همراهی مردم و مسوولان دانست و ادامه داد: امروز کشور به این انسجام و اتحاد دست یافته است و این روند باید ادامه یابد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه